Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Droes schreef:kun je toch een minimum instellen van bv 40 euro?
Ik heb 't geprobeerd... ik ben een newbie bij Ebay, dus je kunt het al raden... niet gelukt...
Maar eens een poging wagen op de laatste aankoop van Ebay in Nederland...
ik zie altijd eens op e-bay om een beetje een gedacht te hebben. Van de meeste auto's krijg je mits wat zoeken op het net wel een idee hoor.
Ik vind wel niet hoeveel m'n onyx opel calibra van tony kanaan 1/43 waard is, of hoeveel ervan zijn gemaakt...
@ Fobie: Op Ebay staan aardig wat Pocher modellen met behoorlijke prijzen... Op Marktplaats zijn er een aantal verzamelaars, misschien kun je ze mailen en vragen wat ze er voor willen geven.
@ Wim83: Waar zit je zelf aan te denken voor die Calibra?
Wat ie waard is weet ik niet, maar ik vind 'm wel aardig om te zien.
Vincent schreef:Wat zijn volgende wagens waard ? (1/18 ) UT McLaren: - F1 GTR Longtail Gulf #41 - F1 Le Mans Winner Ueno Clinic - F1 GTR Longtail #40 EMI
Als je met de overdreven hype mee gaat zijn ze tot 90 euro waard maar zul je ze niet verkopen, of je moet echt geluk hebben. Als je realistisch bent denk ik dat je prijzen van tussen de 50 en 70 euro moet verwachten, afhankelijk van de conditie. 1:43 zou je er meer aan hebben, die lopen zo in de 3 cijfertjes.
Op marktplaats is ?15 geboden. Ik heb geen idee wat ervoor te moeten vragen dus ben al blij met dat bod. Het schijnt dat Onyx van deze modellen meestal een 5000 stuks maakt. Tenzij het een limited edition is, dan zijn het er soms maar 1500 (Kloppen deze gegevens?).
Wim83 schreef:Het schijnt dat Onyx van deze modellen meestal een 5000 stuks maakt. Tenzij het een limited edition is, dan zijn het er soms maar 1500 (Kloppen deze gegevens?).
Ik ken van Onyx ook gelimiteerde oplages van 2000 en 2500 modellen. Ik denk dat het afhangt van model.
Op marktplaats is ?15 geboden. Ik heb geen idee wat ervoor te moeten vragen dus ben al blij met dat bod. Het schijnt dat Onyx van deze modellen meestal een 5000 stuks maakt. Tenzij het een limited edition is, dan zijn het er soms maar 1500 (Kloppen deze gegevens?).
Volgens mij hebben we het over een minichamps hier, en 15 euri is echt te weinig, ik denk dat het model iets van 30 euri opleverd.
Volgens mij hebben we het over een minichamps hier, en 15 euri is echt te weinig, ik denk dat het model iets van 30 euri opleverd.
Klein barstje aan hoekje van vitrine, maar als je dat naar achteren keert zie je der al helemaal niks meer van... Model in perfecte staat, zonder karton.