Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Een model dat alweer een tijdje in mijn bezit is maar zeker de moeite waard is om te laten zien. Helaas zit er wel wat vuil op de auto aangezien een boom in de buurt zijn spul kwijt moest en de Mercedes dus ook nog eens gele spikkels heeft
Gaf me wel een reden om de Mercedes na de fotoshoot weer eens helemaal schoon te maken
Mercedes 190E 2.3-16 EVO2
Enjoy
Denk dat ik vanaf volgende week maar eens mijn 1:43 collectie laat zien tenminste
Die Evo 2 vind ik echt een hele gave bak. Dik aangezet, flinke taartschep.
Het schaalmodel is ook werkelijk prachtig en laat gewoonweg een verkleinde versie zien. Moooooi model!
Heel erg stoer model! In het eggie zeer veel geldjes waard
Ik verwonder me nog steeds over je foto's! Je kiest echt de goede hoek en welke auto je ook fotografeerd, ze komen heel speciaal over met de natuurlijke omgeving e.d. Super hoor, ga zo door!
Bart schreef:Foto's zijn heel mooi gelukt. Is hij nou echt zo smerig of komt het deels ook door de metallic lak
Komt inderdaad deels door de metallic lak maar dan nog zit hij behoorlijk onder de stuifmeel.
TVR freak schreef:Is MERCEDES op jouw motorblok wel goed geschreven?
Dat heb je goed gezien. Dat is een foutje van AutoArt die hadden op het motorblok inderdaad Mercedes verkeerd geschreven. Jammer maar persoonlijk vind ik het niet zo heel erg. De motorkap zit toch meestal dicht.
caprigek schreef:Gaf me wel een reden om de Mercedes na de fotoshoot weer eens helemaal schoon te maken
had ja dat niet voor de foto's kunnen doen dan
prachtig model
groet caprigek
Ik had hem voor de fotoshoot al schoon gemaakt en dacht dat het met die metallic lak mooie foto's zouden worden maar toen kwam de stuifmeel