Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
zopas achter de gmp twee paal lift brug geweest, als dat niet stevig is, dat is er geen enkele stevig hoor...
ik heb nu ook beslist om mijn diorama of het begin ervan van de schaal 1/24 eventjes op te bergen en te kijken voor de 1/18 te wijzigen en op te doen.
er zit toch niemand achter me en binnenkort heb ik de nodige ruimte om mijn auto's netjes in vitrine te stallen dus is het niet zo heel dringend meer nodig ook
Laatst gewijzigd door subarufreak op do 24 jul 2008 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
ziezo, net weer bestelling geplaatst voor terug drie Ferrari's
ik voel me net een rijke sjeik met de collectie Ferrari's
morgen ga ik gaan kijken voor nieuwe vitrinekasten voor in de nieuwe slaapkamer. ik hoop dat al mijn auto's erin gaan kunnen maar kweet eigenlijk al dat het niet mogelijk zal zijn maar ja...
foto's volgen zodra ik de auto's heb
Eleanor is ook besteld maar deze zou maar eind augustus uitkomen dus ja, dat zal wel nog even langer duren maar kverlang gelijk zot
Laatst gewijzigd door subarufreak op do 24 jul 2008 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
vanmorgen vitrinekasten opgehaald, normaal in de loop van de week monteren. morgen geraak ik er niet aan want er is tuningmeeting in Oostakker dus moet ik foto's gaan nemen
ik heb ook drie nieuwe Ferrari's besteld en hoop ze ook volgend weekend te hebben
heb ook een cosworth gevonden van ut en wat ik denk een redelijk uniek kleurke die normaal hopelijk ook in de loop van volgende week zal arriveren
dus volgend weekend hopelijk grote update van mijnen tewege
subarufreak schreef:ziezo, net weer bestelling geplaatst voor terug drie Ferrari's
ik voel me net een rijke sjeik met de collectie Ferrari's
morgen ga ik gaan kijken voor nieuwe vitrinekasten voor in de nieuwe slaapkamer. ik hoop dat al mijn auto's erin gaan kunnen maar kweet eigenlijk al dat het niet mogelijk zal zijn maar ja...
foto's volgen zodra ik de auto's heb
Eleanor is ook besteld maar deze zou maar eind augustus uitkomen dus ja, dat zal wel nog even langer duren maar kverlang gelijk zot
Toegevoegd na 14 uren 47 minuten:
voila, zopas de nieuwe vitrinekasten gaan bestellen, zaterdag gaan ophalen en dan een volledige dag monteren van de nieuwe slaapkamer en vitrinekasten
dan kunnen de Ferrari's er hopelijk allemaal in...
ook minder nieuws gelezen van Eleanor, ze wordt nu pas eind september verwacht
ik weet wat je voelt i.v.m eleanor,
zit ook te wachten samen met duizenden anderen waarschijnlijk,ik hoop dat je hem gereserveerd hebt want er wordt verwacht dat dit modelletje nog en grotere hype gaat worden dan de cars serie,en bij veel leveranciers kan je hem al niet meer bestellen in backorder:?
had een zoekertje geplaatst op kapaza en deze aangeboden gekregen. de prijs vond ik ook super en het kleur zeker en vast aangezien er normaal nog een witte sierra komt dus niet lang getwijfeld en gekocht