2 x nieuw, Ferrari 250 TR LM '60, Heco & Ferrari 333 SP, BBR, LM '98.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wouter
Schaal: 1:43

Bericht door Wouter »

Zeer mooi :thump_up:
heb zelf ook het model en volgens mij hebben ze er tijdens de FIA-GT meegereden in 1998
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D zeer mooi :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ferrari10flrb
Contacteer:

Ferrari Collectie

Bericht door Ferrari10flrb »

Yurinator schreef:Mooie aanwinst. Natuurlijk niet te vergelijken met wat Autoart de laatste tijd op de markt brengt, maar ik heb er ook zo eentje in mijn kast staan en deze valt zeker niet uit de toon tussen het Autoart geweld.

Ik weet niet of deze dat ook heeft, maar de mijne heeft een goed functionerende voorwielophanging, lekker veren dus :). Vond/vind ik best wel grappig.
Ja.....maarre, ben ook geen Autoart verzamelaar :dance: :wink: Want voor zover ik weet maken die geen Ferrari's.

Deze heeft ook achterveren. nnToegevoegd na 1 minuten:nn
117ayrton schreef::D zeer mooi :thump_up:
Dankt je. Kan zijn dat ik iets gemist heb maar begrijp ik goed dat je het even rustig aan gaat doen en heeft dat een bepaalde reden?
Porsche

Bericht door Porsche »

Vic heeft geen plaats meer :hand: en is nu aan het wachten op zijn bouwvergunning :shifty:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Renaissance Ferrari TR 330, Le Mans 1962

PORSCHE schreef:Vic heeft geen plaats meer :hand: en is nu aan het wachten op zijn bouwvergunning :shifty:
Ja dat kan idd een reden zijn ja. Maar als dat de enige reden is dan zullen nog wel veel van hem gaan zien denk ik. Soms moet je een stapje terug doen om een grote stap voorwaarts te maken :wink: :) nn[size=9

Heb een model van Renaissance op het oog:
Ferrari TR 330, Le Mans 1962, op het oog. Heb wel eens van dit merk gehoord, alleen ken er geen modellen van en van de foto word ik niet veel wijzer. Ben benieuwd hoe dit merk zich tot andere soort gelijken verhoudt. Ik weet dat de TR 330 ook door Starter gemaakt is, alleen wel erg moeilijk te vinden.

Nu weet ik dat Ixo de TR 330 uit gaat brengen, alleen de vraag is wanneer?

Vraag me nu af of ik geduld zal hebben tot de Ixo of toch moet toehappen op de Renaissance??
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D wees gerust hoor ik doe wel een stap terug in 2007 ,wil niet zeggen dat ik helemaal verdwijn hé
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ferrari10flrb
Contacteer:

Januari update

Te verwachten deze maand:

Ferrari 550 Maranello GTS, FIA GT Kampioen 2004 van Red Line
Ferrari 275 P, winnaar Le Mans 1964 van ART

Had bovenstaande 2 nog in 2006 verwacht, maar helaas :( Volgens mij heeft de Italiaanse leverancier 2 weken vakantie :evil:

Nog meer moois uit Italie:
Ferrari JMB Giesse Racing 360 Modena, FIA GT N kampioen in 2001 van BBR. Betreft hier de zwarte Monza variant. Later dat jaar werd het kleurenschema aangepast. (primeur voor BBR in mijn collectie)

Ferrari 312 PB, kampioen sportcars in 1972 met Ickx/Andretti (het laatste grote Ferrari succes in deze klasse, helaas), model is van AMR Piranha.

Deze 2 modellen zaten niet direct in de planning, maar na lang onderhandelen via de mail met een pittige Italiaanse schone (althans dat denk ik :wink: ) een mooie scherpe prijs weten te bedingen en met sponsoring uit onverwachte hoek toch maar besloten om aan te schaffen.

Tevens nog 2 modellen op het oog maar nog niet definitief.

Begint goed zo in 2007, in december een wenslijst voor 2007 gemaakt (zie topic) en prompt kom ik de "wensmodellen" overal tegen :doh: maar waar ben ik mee bezig, is een zware verslaving :doh:
(foto's volgens vanzelfsprekend zsm)
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Das een mooi rijtje modellen om naar uit te kijken :thump_up:

en het verslavingsprobleem kennen meer mensen hier :whistle: Gaat bij mij ook niet helemaal zo als beoogd :doh:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Ferrari collectie

jonnoT schreef:Das een mooi rijtje modellen om naar uit te kijken :thump_up:

en het verslavingsprobleem kennen meer mensen hier :whistle: Gaat bij mij ook niet helemaal zo als beoogd :doh:
Dus gelukkig lukt bij jou het minderen ook niet :D ben ik gelukkig niet de enige. :doh: Schiet het al op met je Mille Miglia/Targa Florio gebeuren?
jonnoT

Re: Ferrari collectie

Bericht door jonnoT »

Ferrari10flrb schreef:[..]

Dus gelukkig lukt bij jou het minderen ook niet :D ben ik gelukkig niet de enige. :doh: Schiet het al op met je Mille Miglia/Targa Florio gebeuren?
heb de Mecerdes SSKL 1931 en de Alfa 8C 2300 1932 al te pakken en nog een aantal volg ik :?
Ferrari10flrb
Contacteer:

jonnoT schreef:[..]

heb de Mecerdes SSKL 1931 en de Alfa 8C 2300 1932 al te pakken en nog een aantal volg ik :?
Mooie wagens! Voor zover ik weet bestaan er van alle Ferrari winnaars wel de modellen.
Porsche

Bericht door Porsche »

Ferrari10flrb schreef:[..]

Mooie wagens! Voor zover ik weet bestaan er van alle Ferrari winnaars wel de modellen.
Shit :shifty:
Daar gaat het geld voor de volgende jaren :mrgreen:
jonnoT

Bericht door jonnoT »

PORSCHE schreef:[..]

Shit :shifty:
Daar gaat het geld voor de volgende jaren :mrgreen:
Valt wel mee. :P Ferrari reed vanaf 1947 tot het einde van de Mille Milgia in 1957 . Het zijn 8 Ferrari overall wins
Porsche

Bericht door Porsche »

Oeffffffffffff :doh: Denk dat ik die in het vervolg ga verzamelen :P
Ferrari10flrb
Contacteer:

312 PB/360 Modena NGT

Nou bijdeze alvast de "geleende" fotos van de komende aanwinsten:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Beautys vind ik zelf :thump_up: :worshippy: :drool: , nu maar hopen dat ze in Italie een beetje opschieten.
Plaats reactie