heb zelf ook het model en volgens mij hebben ze er tijdens de FIA-GT meegereden in 1998
Ja.....maarre, ben ook geen Autoart verzamelaarYurinator schreef:Mooie aanwinst. Natuurlijk niet te vergelijken met wat Autoart de laatste tijd op de markt brengt, maar ik heb er ook zo eentje in mijn kast staan en deze valt zeker niet uit de toon tussen het Autoart geweld.
Ik weet niet of deze dat ook heeft, maar de mijne heeft een goed functionerende voorwielophanging, lekker veren dus. Vond/vind ik best wel grappig.
Dankt je. Kan zijn dat ik iets gemist heb maar begrijp ik goed dat je het even rustig aan gaat doen en heeft dat een bepaalde reden?117ayrton schreef:zeer mooi
Ja dat kan idd een reden zijn ja. Maar als dat de enige reden is dan zullen nog wel veel van hem gaan zien denk ik. Soms moet je een stapje terug doen om een grote stap voorwaarts te makenPORSCHE schreef:Vic heeft geen plaats meeren is nu aan het wachten op zijn bouwvergunning
Dus gelukkig lukt bij jou het minderen ook nietjonnoT schreef:Das een mooi rijtje modellen om naar uit te kijken![]()
en het verslavingsprobleem kennen meer mensen hierGaat bij mij ook niet helemaal zo als beoogd
heb de Mecerdes SSKL 1931 en de Alfa 8C 2300 1932 al te pakken en nog een aantal volg ikFerrari10flrb schreef:[..]
Dus gelukkig lukt bij jou het minderen ook nietben ik gelukkig niet de enige.
Schiet het al op met je Mille Miglia/Targa Florio gebeuren?
Mooie wagens! Voor zover ik weet bestaan er van alle Ferrari winnaars wel de modellen.jonnoT schreef:[..]
heb de Mecerdes SSKL 1931 en de Alfa 8C 2300 1932 al te pakken en nog een aantal volg ik
ShitFerrari10flrb schreef:[..]
Mooie wagens! Voor zover ik weet bestaan er van alle Ferrari winnaars wel de modellen.
Valt wel mee.PORSCHE schreef:[..]
Shit![]()
Daar gaat het geld voor de volgende jaren