Ja nog een Bertby, dus mocht iemand nog een Bertby te koop hebben??Paul M schreef:Ziet er top uit!![]()
![]()
Op naar de volgende vitrine??
Greetz Paul
De rest staat in een gewone vitrine van 1.80x70x40 met spiegelwand.
Ja nog een Bertby, dus mocht iemand nog een Bertby te koop hebben??Paul M schreef:Ziet er top uit!![]()
![]()
Op naar de volgende vitrine??
Greetz Paul
De kast is gemaakt door een zeer handige kameraad van me. Materiaal is MDF, kosten € 35,-.Ruben schreef:Wow die hangende smalle kast is echt ontzettend mooi.![]()
Waar heb je die gevonden en wat kost dat ongeveer als ik vragen mag?
Ongelooflijk goed werk zeg! En in de winkel ben je er niet voor 130 eurie (een beetje goede kast dan). Wie weet ga ik zelf ook nog wel aan de slag.Ferrari10flrb schreef:De kast is gemaakt door een zeer handige kameraad van me. Materiaal is MDF, kosten € 35,-.Ruben schreef:Wow die hangende smalle kast is echt ontzettend mooi.![]()
Waar heb je die gevonden en wat kost dat ongeveer als ik vragen mag?
Ik heb zelf de kast zwart geverfd, wat overigens een erg lastige klus was. Grondverf en zwarte ca € 35,-. Het glas koste bij de groothandel € 55,-. Inmiddels heb ik 2 knoppen geplaats tbv het openen van de kast, € 4,-. In totaal dus ca € 130,-.
Was de bedoeling om de kast te laten spuiten, maar dat koste € 200,-, Maar voor dat bedrag koop ik toch liever modellen.