Ik zal zelf altijd een volledig origineel model houden, en eender welke aanpassing op een 'dubbel' uitvoeren, je weet nooit dat in de toekomst net dat model dat je aangepast hebt geld waard kan worden. Nu ik koop mijn modellen niet met de bedoeling ze ooit nog eens te verkopen ... maar je weet nooit hé, er kan van alles gebeuren in de toekomst. Persoonlijk vind ik de vijfspaaks velgen mooi onder eender welke kleur ... maar ik moet ook toegeven dat het blauw niet op kan tegen het oranje, dus de velgen van de blauwe onder de oranje is perfect denk ik.lambo schreef:Twijfel nog tussen aanschaf blauwe versie en deze zo laten of aanschaf oranje en 2e hands blauwe voor het onderstel en de wielen, wat lijkt jou mooier?
I didn't take my white Super Veloce apart ... that was someone else ... I don't have the nerve to do that to a €100 modelFaultier schreef:what have you done to the white Murci![]()
oh and thanks Mark![]()
.....the yellow Lp640 now got me so hooked that my black pussycat might not be the last model of the year.
You and your convincing photos

As for the yellow LP640 ... it is stunning ... you should get it you know ... conclude the year with a Raging Bull, wouldn't that be nice ?
You can always say it was my fault

Net nog even wat fotootjes door de fotosoep gehaald ... natuurlijk heb ik ook de China Edition gekocht van AutoArt :

Voor mij persoonlijk zeker niet mijn eerste keuze als ik maar één of twee kleurtjes zou kunnen gekocht hebben, maar hij hoort er gewoon bij.