kwiebje's auto's (update 10-7-2008) Subaru Nightversion!!
:::UPDATE:::
Vandaag eindelijk de review van mijn nieuwe model eens afgemaakt. Het is de CMC Maserati Tipo Birdcage in 1:18. Echt een schitterend model!
Hier alvast een voorproefje:

Meer foto's en een review is te bekijken op http://www.kwiebje.nl
Vandaag eindelijk de review van mijn nieuwe model eens afgemaakt. Het is de CMC Maserati Tipo Birdcage in 1:18. Echt een schitterend model!
Hier alvast een voorproefje:

Meer foto's en een review is te bekijken op http://www.kwiebje.nl

- Donkervoort
Bas, met elke update veras je me. De ene keer komt hier een (in mijn ogen) saaie BMW X5 voorbij, dan weer een spannende Mini, en nu een topmodel van CMC!
Wat een prachtig model, wat een history kleeft er aan deze wagen, fantastisch!
De foto's op je site en de review is weer dik in orde. Heb je de één na laatste foto ook groter?

Wat een prachtig model, wat een history kleeft er aan deze wagen, fantastisch!

De foto's op je site en de review is weer dik in orde. Heb je de één na laatste foto ook groter?
Met Markopolo eens, combinatie kan echt niet. Niet dezelfde periode en hebben totaal niks met elkaar te maken...
Maar model is werkelijk super! Ik heb het geld er niet voor (over), maar Minichamps komt er ook nog mee gelukkig.
Review en foto's zijn zoals altijd
Maar model is werkelijk super! Ik heb het geld er niet voor (over), maar Minichamps komt er ook nog mee gelukkig.
Review en foto's zijn zoals altijd

TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Nice one Kwiebus!
Met de 1:1 heb ik niet veel, maar het model is echt ziekelijk mooi gemaakt door CMC!

Met de 1:1 heb ik niet veel, maar het model is echt ziekelijk mooi gemaakt door CMC!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!