Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Afgezien van de ontbrekende ruiten in de portieren, is het verder een helemaal super gaaf model.
In mijn dromen zou ik nog wel eens een Murciélago willen gaan kopen, maar in diezelfde dromen rij ik al rond in mijn Nissan GT-R R35 dus is er geen geld voor.
Dank je voor de reacties ... het is een oudje, maar ze ziet er nog altijd schitterend uit vind ik. Ondertussen ontdekt dat dit een model uit de tweede run is, de eerste productie run van AutoArt had geen nummerplaten blijkbaar, later zijn er wat aanpassingen geweest dus, de wit metallic versie die ik ook heb heeft weer enkele verschillen tegenover deze ...
Maarten Mercedes schreef:Bij dit exemplaar blijven de deuren mooi omhoog staan, bij mijn model hangen ze op half 7
tja ... beetje valsgespeeld hoor, met een dun staafje moeten werken en dit dan in PhotoShop weggehaald ... die deuren blijven echt niet uit zichzelf openstaan
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Maarten Mercedes schreef:Bij dit exemplaar blijven de deuren mooi omhoog staan, bij mijn model hangen ze op half 7
tja ... beetje valsgespeeld hoor, met een dun staafje moeten werken en dit dan in PhotoShop weggehaald ... die deuren blijven echt niet uit zichzelf openstaan
Ik heb de gele Murcielago speciaal gezocht voor twee redenen, de eerst was omdat dit de kleurstelling is die ook voor de persmap gebruikt is in 2001 door Lamborghini, maar ten tweede omdat ik het wel mooi vond om de drie generaties naast elkaar te zetten in de vitrinekast ... en dus ook maar op de foto gezet :
Ik heb dit trio mooi op een rijtje in mijn kast naast onze TV staan ... onder deze glasplaat staan de zwarte Miura SV, Diablo SV en Murciélago LP670-4 SV terwijl op de glasplaat erboven de oranje en rode Murcielago SV staan ... mooi hoor
Mark
Mooi hoor. Ik was vorige week voor mijn werk in Berlijn. Daar stond een Murcielago bij het hotel. Ik heb de eigenaar gevraagd of ik eens achter het stuur mocht zitten. Dat was geen probleem. Wauw en nog eens wauw. En die afwerking is toch bijna perfekt. Hij trok ook even de motorkap open. Je weet niet wat je ziet. Maar die man had hem besteld in licht-blauw. Not my cup of tea. Maar om in deze tijd van het jaar daar mee rond te rijden.
Sinds we van Rob gehoord hadden dat deze Verde Ithaca kleur uitverkocht was bij AutoArt zijn we op zoek gegaan naar deze speciale kleur.
De zwarte en de oranje stond al te blinken in mijn vitrine, maar een groene was er om een of andere reden niet aan toegevoegd ... tot nu dus.
Uiteindelijk in België zelf gevonden ... voor slechts €80, heb daar niet lang over getwijfeld eerlijk gezegd
Mark