Na februari bergafwaarts, kan ik dan concluderen dat je de Sperimentale het minst dramatisch vindtJolly Club schreef:Na februari ging het bergafwaarts, net als hun F1 seizoen zeg maar..

Na februari bergafwaarts, kan ik dan concluderen dat je de Sperimentale het minst dramatisch vindtJolly Club schreef:Na februari ging het bergafwaarts, net als hun F1 seizoen zeg maar..
Nee hoor, die vind ik oprecht fraai, en de TR in iets mindere mate ook nog wel. De Europa vind ik echter een mal ding. De 330 tot slot, is één van mijn favoriete Ferrari's. In een goede kleur. En met een normaal dak. En met enkele koplampen. En zonder spaakwielen.Ferrarifan schreef: Na februari bergafwaarts, kan ik dan concluderen dat je de Sperimentale het minst dramatisch vindt![]()
Ferrarifan schreef:![]()
Ik ben het met je eens dat de late uitvoering mooier is, maar de apartheidsprijs wint hij niet. Meer de 13 in een dozijn prijsJolly Club schreef:Nee hoor, die vind ik oprecht fraai, en de TR in iets mindere mate ook nog wel. De Europa vind ik echter een mal ding. De 330 tot slot, is één van mijn favoriete Ferrari's. In een goede kleur. En met een normaal dak. En met enkele koplampen. En zonder spaakwielen.Ferrarifan schreef: Na februari bergafwaarts, kan ik dan concluderen dat je de Sperimentale het minst dramatisch vindt![]()
![]()