Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Goed om weer le Mans auto's in de collectie te zien, Peter.
Even wat aanvullende informatie van deze notoire betweter
:
De Peugeot is een 905, geen 903. Todt was toen al teamchef bij Peugeot - hij had ze immers al naar het WK Rallye met de 205 geleid. Todt was de initiatiefnemer achter het 905 project.
De BMW V12 LMR met #17 viel helaas uit (anders had Kristensen inmiddels al 8 x gewonnen ...) teamgenootjes met #15 waren de winnaars in '99.
Groeten, Mike
Even wat aanvullende informatie van deze notoire betweter

De Peugeot is een 905, geen 903. Todt was toen al teamchef bij Peugeot - hij had ze immers al naar het WK Rallye met de 205 geleid. Todt was de initiatiefnemer achter het 905 project.
De BMW V12 LMR met #17 viel helaas uit (anders had Kristensen inmiddels al 8 x gewonnen ...) teamgenootjes met #15 waren de winnaars in '99.
Groeten, Mike
Laatst gewijzigd door model1op43 op zo 21 mei 2006 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Dank je Mike, dat wilde ik weten, verdorie had ik nummer 15 maar genomen volgens mij was die er ook nog. 903 was een gokje, maar zat er 2 naastmodel1op43 schreef:Goed om weer le Mans auto's in de collectie te zien, Peter.
Even wat aanvullende informatie van deze notoire betweter:
Groeten, Mike

Toegevoegd na 1 minuten:
Vic had het ook al over een DVD, welke is dat dan? Een tekenfilm van hem? Je kan toevallig niet DVD'tjes branden?St. Paul schreef:Nog een fan van corto maltese meldt zich.Die DVD is idd super. Leuke update's Peter.

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Update deel I
Tijd voor een update. Via een kennis dit zelfbouw model gekocht van de Ford Capri waarin Jan Lammers in 1979 de circuits onveilig maakte. De Ford Capri Zakspeed Turbo van het team Mampe stamt uit 1979 en Jan reed deze Tijdens de 1000 KM race op de Nurburging hier zijn eerste sportscar race mee in een Groep 5 in de World Championship serie voor merken Globel Endurance Challenge, en hij had 1 start met Heyer.

De decals zijn niet je van het, maar het model is wel mooi geworden. Hij heeft nu een Renault 5 in Marlboro kleuren voor me in de maak.
Tijd voor een update. Via een kennis dit zelfbouw model gekocht van de Ford Capri waarin Jan Lammers in 1979 de circuits onveilig maakte. De Ford Capri Zakspeed Turbo van het team Mampe stamt uit 1979 en Jan reed deze Tijdens de 1000 KM race op de Nurburging hier zijn eerste sportscar race mee in een Groep 5 in de World Championship serie voor merken Globel Endurance Challenge, en hij had 1 start met Heyer.

De decals zijn niet je van het, maar het model is wel mooi geworden. Hij heeft nu een Renault 5 in Marlboro kleuren voor me in de maak.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 06 jun 2006 13:04, 2 keer totaal gewijzigd.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Update deel II
Via Marktplaats heb ik deze Siku KLM MAN bus gekocht voor weinig, een heel zwaar model met lekker veel deurtjes en luiken voor bagage. Nu heb ik alleen 1 vraag. Heeft iemand een voorbumper voor dit model? De mijne is hem kwijt.

Hier een detail opname.

Ik zit net naar die deur te kijken, maar op de foto zit hij schots en scheef en in het echt is ie recht
Via Marktplaats heb ik deze Siku KLM MAN bus gekocht voor weinig, een heel zwaar model met lekker veel deurtjes en luiken voor bagage. Nu heb ik alleen 1 vraag. Heeft iemand een voorbumper voor dit model? De mijne is hem kwijt.

Hier een detail opname.

Ik zit net naar die deur te kijken, maar op de foto zit hij schots en scheef en in het echt is ie recht

Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 06 jun 2006 13:04, 2 keer totaal gewijzigd.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Update deel III
Sinds mijn partner ander werk heeft, heeft ze de auto nodig. Dit verhinderd mijn strooptochten langs modelauto winkels. Maar gelukkig zijn er een paar in Purmerend. Vandaag langs Autoplaza geweest en ik kwam daar langs de aanbiedingen. 6,95 voor Vanguards modellen, dan ben ik verkocht.
Triumph Spitfire MKII

Hele mooie facet koplampjes, geheel metaal en met vering zelfs.
Porsche 356 soft top

Mercedes-Benz 300 SL

Met z'n 3tjes.

Het mooie is dat ze allemaal foto ets ruitenwissers hebben en apart monteerbare achteruitkijkspiegels voor de Porsche en Mercedes. Voor de laatste 2 zaten er ook nummer borden apart bij van 5 verschillende landen waaronder Nederland.
Sinds mijn partner ander werk heeft, heeft ze de auto nodig. Dit verhinderd mijn strooptochten langs modelauto winkels. Maar gelukkig zijn er een paar in Purmerend. Vandaag langs Autoplaza geweest en ik kwam daar langs de aanbiedingen. 6,95 voor Vanguards modellen, dan ben ik verkocht.
Triumph Spitfire MKII

Hele mooie facet koplampjes, geheel metaal en met vering zelfs.
Porsche 356 soft top

Mercedes-Benz 300 SL

Met z'n 3tjes.

Het mooie is dat ze allemaal foto ets ruitenwissers hebben en apart monteerbare achteruitkijkspiegels voor de Porsche en Mercedes. Voor de laatste 2 zaten er ook nummer borden apart bij van 5 verschillende landen waaronder Nederland.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 06 jun 2006 13:05, 5 keer totaal gewijzigd.

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: