Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
helemaal goed dit model ... ben al een paar keer wezen afdwalen naar wat rally modellen van Kiejosjoow deze is zeker een toppertje mooie details en zeker mooi geschoten!!!
(goh jaap verdwaald in andere topics? )
Altijd leuk om nog eens een Ferrari aan de collectie toe te voegen. Ze hebben dan niet meer het charisma zoals vroeger maar de California ziet er toch mooi uit vind ik.
De opstelling van de uitlaten hebben al wel stof doen opwaaien maar ik vind dat het wel eens moet kunnen.
Deze zwarte California is de George Michael-versie uit de Ferrari Stars Collection van HW Elite.
De man heeft wel een aantal mooie liedjes maar dat was eigenlijk niet de reden van de aanschaf van dit miniatuur.
Ik heb voor deze zwarte versie gekozen vanwege de mooie wielen die eronder staan. De rode en blauwe versie hebben andere wielen die ik minder mooi vind.
Het is een goed model met voldoende detail. Leuk is wel dat de aanhechtingspunten van het dak magnetisch zijn.
Alles past heel mooi aan. Een aparte Ferrari met V8-motor voorin.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'