Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Allereerst de complimenten voor de fantastische foto's
De 250 GTO is 1 van de all time greatest cars. Staat hoog op mijn ferrari lijst, maar niet boven aan
Maarten Mercedes schreef:Het is een mooi model van Kyosho, maar ik vind het jammer dat de openingen achter de achterwielen niet daadwerkelijk open zijn.
Ik heb deze versie ook. Sja die luchtopeningen achter de achterwielen was destijds inderdaad een bron van discussie. Dat herinner ik me nog goed.
Ondanks dat heb ik hem toch ook gekocht toen en ben er nog steeds blij mee. Het high-end verhaal van Kyosho snap ik ook niet goed want het prijsverschil
is inderdaad gigantisch tegenover de extra details. De verhouding meerprijs/meer details klopt gewoonweg niet.
Ik vind dat je een goede keuze gemaakt hebt. Heel mooie update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
In mijn bescheiden mening, de klassieke Ferrari. Deze GTO en de 288GTO zijn voor mij trouwens de mooiste Ferrari's ooit.
Prachtig model door Kyosho. De minieme extra's op de high-end zijn idd krankzinnig duur.
Lekker deze beauty in de kwijlkast zetten en alle dagen van genieten
Het volgende model is zeker niet moeders mooiste. Zowel 1:1 als in 1:18. De 1:1 is een rare creatie van McLaren als uitzwaaimodel voor de SLR en als ode aan de 300SLR van Stirling Moss waarmee hij in 1955 de Mille Miglia won. Echt mooi vind ik hem niet, gaaf vind ik 'm zeker. De 1:18 is weer een typisch voorbeeld van Minichamps die weer een model op de markt brengt waarbij je jezelf afvraagt of het geen Maisto is. Dichte grilles, grove sluitlijnen en een enorm plasticachtig gevoel bij het model. Het is ook jammer dat de enorm gave vleugeldeuren zijn gesealed. Wat wel goed is aan het model zijn de wielen en het interieur. Ook de klepjes waarmee het interieur afgedicht kan worden zijn een leuk detail. In de vitrine is het een acceptabel model, maar je moet niet te dicht bij gaan staan
Je maakt het model op foto mooier dan het in werkelijkheid is. Je hebt gelijk over het hedendaagse Minichamps-verhaal.
De wielen zien er inderdaad prachtig uit. Hopelijk kan je toch wat genieten van dit model.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Een schoonheid is deze wagen zeker niet maar hij is zo apart en bruut dat is gewoonweg toch mooi is en een genot om naar te kijken.
Minichamps die doet inderdaad maar wat, dat is erg jammer want de prijzen liegen er vaak niet om.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Het idee achter deze Stirling Moss is uniek, jammer dat Minichamps niet wat meer moeite genomen heeft voor een passende uitwerking.
Op Uw foto's komt dit minder in de verf door het mooie fotowerk.
Fijn fotowerk Maartje.
Persoonlijk vind ik de SLR en dan helemaal deze uitvoering niet zo mooi, maar de modelauto is dan weer wel prima voor elkander. Goede aanwinst als liefhebber.
Persoonlijk vindt ik de Stirling Moss mooier dan de orginele SLR.
Jammer dat Minichamps er zo een potje van heeft gemaakt maar op de foto's ziet het model er aardig uit!