Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Afgelopen weekend heb ik de 500 TRC uit 1956 binnengekregen. Een goed model van Techno models, met een prachtige kleurstelling, maar wel met een paar minpunten. Het zeiltje boven de bijrijdersstoel is teleurstelend. Zeer nep en Techno onwaardig vind ik en loopt te ver door. Daarnaast mis ik aan 1 zijde het Ferrari schildje. Dit heb ik inmiddels opgenomen met m'n leverancier. Ondanks beide punten ben ik verder erg tevreden over het model, prachtige lijnen en lekker laag op de wielen.
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op zo 09 dec 2018 21:23, 4 keer totaal gewijzigd.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Ik ben nog steeds in afwachting van de 315S van BBR, een van de mooiste Ferrari's ooit als je het mij vraagt.
Deze schijnt nog steeds niet in produktie te zijn, jammer.