Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Ferrari10flrb schreef:Is werkelijk een schitterend gedetailleerd model van GMP. Heb wel een kritiekpuntje, ten opzichte van andere topmerken in het 1/18 segment zoals CMC, BBR en Exoto loopt GMP toch wel wat achter wat betreft materiaalgebruik en bouwkwaliteit. Terwijl een merk als CMC wel wat lager geprijsd is.
Volledig met je eens. Het zijn prachtige modellen, maar o zo kwetsbaar. Mooie foto's, ik heb het model nog nooit zover uit elkaar gehaald
Er zit een wielsleutel bij
De GMP's zijn zeer fragiel, detaillering is top. Alleen uit de vitrine om foto's te maken en verder gewoon er in laten staan.
Dit vind ik nou een schitterend model. Doet mij meer dan de Exoto F1 modellen die Johan laat zien. Ook werkelijk mooie modellen, zekers maar zo heeft ieder zijn ding met verzamelen. Ik ben van plan om de Exoto Nissan 89 met Arie Luyendijk aan te schaffen eind deze maand, maar begin nu toch echt te twijfelen of het deze GMP Ferrari niet wordt. Hele mooie aanwinst Montezemolo.
john schreef:Dit vind ik nou een schitterend model. Doet mij meer dan de Exoto F1 modellen die Johan laat zien. Ook werkelijk mooie modellen, zekers maar zo heeft ieder zijn ding met verzamelen. Ik ben van plan om de Exoto Nissan 89 met Arie Luyendijk aan te schaffen eind deze maand, maar begin nu toch echt te twijfelen of het deze GMP Ferrari niet wordt. Hele mooie aanwinst Montezemolo.