Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Echt een strak ding, zeker het interieur en het carbon daarin verbaasd me positief!
Ja veel details ook op dit model, met wat delen onder de kap van metalen materialen en je hebt zo een super elite versie. Erg netjes deze
Je foto's zien er ook goed uit!!
Die 599 is ook erg bruut, mijn kleurstelling is het ook, dat rood is ook altijd weer normaal op een Ferrari!
Ik bedoel niet dat rood lelijk is hou me ten goede!
Mooie aanwinst
Erg prettig model, deze XX.
Ik hoop deze ook binnenkort te ontvangen samen met de GTO.
Details zien er weer erg goed uit. Volgens mij heb je ondertussen best een krentebolle verzameling zo Arno
Alleen die LSD-achtige foto had van mij niet zo gehoeven
na een stilte voor de storm staat hij dan ook eindelijk hier op de gevoelige plaat en in de vitrine!
Over welk model ik het heb?? Kijk en huiver zou ik zeggen (voor zover je 'm nog niet moe bent )
En met het mooie kontje sluit ik deze fotorepo af:
Wat heeft AutoArt hier z'n best op gedaan zeg! Heel erg gave details en de carbonlook is zeer geslaagd. Het model is de prijs dan ook zeker waard!
Toch zijn er ook wat minpuntjes te bespeuren. De naden sluiten niet overal nauwkeurig, en dan vooral bij het voorste gedeelte. Ook het gepriegel met de schroefjes had heel wat eenvoudiger gekunt door bijvoorbeeld een magnetisch schroevendraaiertje mee te leveren (gelukkig kwam ik hier snel genoeg achter en heb de schroevendraaier zelf maar gemagnetiseerd )
Verder niets te klagen over dit model. Ik ben blij dat ik hem heb aangeschaft, al zat ik sterk te twijfelen over de prijs. Uiteindelijk toch maar gedaan, en heb er totaal geen spijt van