Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
Re: Gerben's 1:43 Dutch Drivers (22-12 GROTE update !!)
Jij en je familie ook een voorspoedig 2009 toegewenst
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Oepsssss, ik had enkele updates van jou gemist Gerben.
Maar ziet er zoals gewoonlijk weer
uit.
Ben er zelf nog steeds niet aan uit (ondanks ons emailverkeer) of ik Randall Lawson nou onder DD-er moet plaatsen of niet.
Maar zal waarschijnlijk niet te lang moeten wachten met die beslissing aangezien de set behoorlijk gelimiteerd is.
Maar ziet er zoals gewoonlijk weer

Ben er zelf nog steeds niet aan uit (ondanks ons emailverkeer) of ik Randall Lawson nou onder DD-er moet plaatsen of niet.

Maar zal waarschijnlijk niet te lang moeten wachten met die beslissing aangezien de set behoorlijk gelimiteerd is.
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
hallo allemaal, De beste wensen voor iedereen!
Eerst maar mijn eerste verzameling update van het jaar.
Dit is een model van de Porsche RS Spyder waar Jan Lammers in 2008 de Le Mans serie mee reed.
Het is een mooi model van Spark.

En de echte

Dan nog eentje uit 2008.
Dit is een model (ook van Spark) van Zytek 07s waar Michael Vergers Le Mans mee reed. Hij deed dit samen met Barazi en Moseley. Samen zijn ze op de 29e plaats geeindigd. OOk weer een heel fijn model!

En wederom de echte

Dan nog 2 modellen voor mijn Zandvoort verzameling. En die begint zo langzamerhand ook wat te worden. Kijk maar eens op mijn site1
Eerst is dit de Wolf WR2 Ford waar Jody Scheckter in 1977 mee als derde over de streep kwam achter Lauda en Laffite.

en de laatste voor nu is een model van de Farrari 312 T2 waar Clay Regazzoni in 1976 2e mee werd. James Hunt won de wedstrijd en Mario Andretti werd 3e.

Dit was het weer.
Tot de volgende update!
-Gerben-
Eerst maar mijn eerste verzameling update van het jaar.
Dit is een model van de Porsche RS Spyder waar Jan Lammers in 2008 de Le Mans serie mee reed.
Het is een mooi model van Spark.

En de echte

Dan nog eentje uit 2008.
Dit is een model (ook van Spark) van Zytek 07s waar Michael Vergers Le Mans mee reed. Hij deed dit samen met Barazi en Moseley. Samen zijn ze op de 29e plaats geeindigd. OOk weer een heel fijn model!

En wederom de echte

Dan nog 2 modellen voor mijn Zandvoort verzameling. En die begint zo langzamerhand ook wat te worden. Kijk maar eens op mijn site1
Eerst is dit de Wolf WR2 Ford waar Jody Scheckter in 1977 mee als derde over de streep kwam achter Lauda en Laffite.

en de laatste voor nu is een model van de Farrari 312 T2 waar Clay Regazzoni in 1976 2e mee werd. James Hunt won de wedstrijd en Mario Andretti werd 3e.

Dit was het weer.
Tot de volgende update!
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Dennis de Kok
Re: Gerben's 1:43 Dutch Drivers (8-1 Diverse)
super aanwinsten
vooral die spark's geweldig
vooral die spark's geweldig

59 x Spark Le mans in mijn verzameling
Verwacht 1 x spark le mans

Verwacht 1 x spark le mans

- Schumi28
- Forumbestuur
- Contacteer:
Zo zeer mooie aanwinsten in je DD-verzameling
vooral de 2008 versie's

Prachtig
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Da's nu bijna niet te begrijpen met wat voor een ballonbanden ze toen rondreden hè...
Hele knappe update trouwens, met leuke verwijzingen naar de 1:1
Hele knappe update trouwens, met leuke verwijzingen naar de 1:1

- Gerben Olsder
- Contacteer:
Nog even dit.
Ik was in de gouwigheid nog iets vergeten te melden. Dat komt er van als je vrouw onderaan de trap staat te roepen dat het eten klaar is..
Het model van de Wolf van Jody Schekter heb ik gekregen van Paul "Jan Lammers" Beijersbergen. We waren vorige weekend bij hem in Rijswijk en ik heb dit model van hem gekregen. Super he?
Ik ben er ook heel erg blij mee. Nogmaals bedankt Paul!
En inderdaad, wat een ballon banden he? Wel wat anders als die fiesbandjes van tegenwoordig..
-Gerben-
Ik was in de gouwigheid nog iets vergeten te melden. Dat komt er van als je vrouw onderaan de trap staat te roepen dat het eten klaar is..

Het model van de Wolf van Jody Schekter heb ik gekregen van Paul "Jan Lammers" Beijersbergen. We waren vorige weekend bij hem in Rijswijk en ik heb dit model van hem gekregen. Super he?

Ik ben er ook heel erg blij mee. Nogmaals bedankt Paul!
En inderdaad, wat een ballon banden he? Wel wat anders als die fiesbandjes van tegenwoordig..
-Gerben-
- Tom_Aston-Martin
hele mooie aanwinsten weer, prachtig! Als je de foto's van het origineel ziet, zien ze er echt super uit! 

Dat zijn weer een aantal erg mooie aanwinsten, vooral de klassieke F1's spreken me aan. Zo'n Zandvoort verzamelthema blijf ik erg gaaf vinden, ik ben het nog nooit bij iemand anders tegengekomen.
.

- Ferrari10flrb
- Contacteer:
TOP aanwinsten weer
Mooie racers van Spark en ook erg leuk om de jaren '70 F1 modellen te zien. Blijft voor mij toch één van de mooiste periodes uit de F1!!

Mooie racers van Spark en ook erg leuk om de jaren '70 F1 modellen te zien. Blijft voor mij toch één van de mooiste periodes uit de F1!!
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
- Gerben Olsder
- Contacteer:
boerke04 schreef:Dat zijn weer een aantal erg mooie aanwinsten, vooral de klassieke F1's spreken me aan. Zo'n Zandvoort verzamelthema blijf ik erg gaaf vinden, ik ben het nog nooit bij iemand anders tegengekomen.![]()
.
dank je wel. Het is ook een mooi gezicht in de kast. Je ziet erg mooi de ontwikkeling van de F-1 wagens. En het was idd een hele mooie tijd waar niet alle wagens op elkaar lijken.
Morgen weer naar de Beurs in Houten. Dus de volgende update is hopelijk niet ver weg.
-Gerben-
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik dacht eerst dat het de Lola van Jan was, waar was ik met mijn hoofd
, die wil ik ook zeg 

- Gerben Olsder
- Contacteer:
Peter Parker schreef:Ik dacht eerst dat het de Lola van Jan was, waar was ik met mijn hoofd, die wil ik ook zeg
Nou dat kan toch? Misschien morgen in Houten?
-Gerben-