Interessant verhaal! Vraag hem wanneer HW de kwaliteit van de HW's eens op Kyosho niveau gaat brengen. (MartyMB schreef:Een leuk nieuwtje kreeg ik te hoeren.
Ik heb een neef, weinig contact mee, in Amerika.![]()
Blijkt die een hoge functie te hebben bij Mattel.![]()
Hij schijnt te gaan over de Hotwheels modellen......
Ik hem een maitje sturen en zat hij bij Ferrari in onderhandeling....![]()
Dus ik direct vragen over hoe en wat![]()
Sindsdien nog niets gehoord van hem.
Je snapt dat ik rete nieuwsgierig ben en alles wil weten welke deals er zijn gemaakt.
Mocht ik er meer over weten dan post ik die natuurlijk.
Ik ben er helemaal niet blij mee als Hotwheels een monopolie positie krijgt/heeft op ons verzamel gebied.
Blijkt wel een druk neefje te zijn want hij had ook al aan tafel gezeten met Masseratie.![]()
Marty
Blijft mooi z'on 365 GTBMartyMB schreef:Zoals beloofd hier nog een aanvulling![]()
Als eerste de 365 GTB/4 #64 Kyosho
En dan nog ééntje van de 575 GTC driverseat.
Smul er maar van en alvast bedankt voor de prachtige reacties van mijn vorige post!![]()
Marty
Ja, dat vind ook één van de mooisteMontezemolo schreef:Die Paul Newman Daytona blijf ik toch wel een van de mooiste vinden uit de Kyosho Daytona Collectie, één van de mooiste details vindt ik toch wel de schuifraampjes![]()
![]()
![]()
Montezemolo
Dat is waar, maar ik vind wel dat HotWheels met hun laatste Elite modellen toch ook wel mooi werk begint te leveren.F40F50ENZO schreef:Als je dit ziet vraag je je af waar Ferrari mee bezig is om Kyosho de licentie af te nemen
![]()
![]()
Wat een fantastische kwaliteit levert Kyosho toch![]()