My Collection : upd. 24/10 Kyosho Ferrari 328GTB :-o
-
- Contacteer:
Ik wist dat hij gelimiteerd was, maar dat hij nu al niet meer te krijgen is.. Jammer. Iig, meer foto's zijn altijd gewenst natuurlijk. 

Begin Porsche 1:18 verzameling is gestart! Verwacht:
993 911 GT2 - Zilver - UT Models
Nieuw: 996 Turbo AA en 993 GT2 UT Models race met design livery.
Gezocht: Porsche 911 996 GT2 zilver - AutoArt!! GRAAG PM!
Zie mijn verzameling HIER.
Ik krijg de kleur niet goed op de foto, kwa kleur is hij in het echt toch iets groener.DTM schreef:Kleur is echt schitterend evenals de donkere velgen. Jammer dat ie zo duur moet zijn
Ik noem het "appelblauwzeegroen" -)
Duur is relatief hé... als je een model dik hard wil hebben heb je er automatisch net iets meer voor over

Toegevoegd na 44 minuten:
Nog een paar voor de liefhebbersPorsche Gek schreef:Ik wist dat hij gelimiteerd was, maar dat hij nu al niet meer te krijgen is.. Jammer. Iig, meer foto's zijn altijd gewenst natuurlijk.

Eentje met de intake's open :

Zijkantje:

En wat details :

-
- Contacteer:
Heel mooi! Maar ik weet niet of je je foto's nabewerkt, of welke camera je gebruikt, maar misschien moet je de witbalans op automatisch zetten, dan worden de kleuren wat natuurlijker en krijgen wij een beter beeld van de kleur van de Murcielago.
En ja, fotografie is een hobby van mij. 

Begin Porsche 1:18 verzameling is gestart! Verwacht:
Ik set altijd mantueel de witbalans voor ik foto's neem, en ik heb nog nooit een foto gezien waar het er correct opstaat.Porsche Gek schreef:Heel mooi! Maar ik weet niet of je je foto's nabewerkt, of welke camera je gebruikt, maar misschien moet je de witbalans op automatisch zetten, dan worden de kleuren wat natuurlijker en krijgen wij een beter beeld van de kleur van de Murcielago.En ja, fotografie is een hobby van mij.
Fotografie is ook een hobby en professionele bezigheid van mij en door mijn ervaring inzake fotografie van wagens weet ik dat er hier en daar wel kleuren zijn die je gewoon niet op de gevoelige plaat kan vastleggen. Vooral candy, cameleon en parelmoerkleuren zijn onmogelijk 100% correct weer te geven.
Kunnen we dan weer verder keuvelen over mijn collectie?
Sinds dit weekend weer een en ander kunnen kopen en ruilen:
- Jadi :: Lotus Elise MKII - Geel
- AutoArt :: Lotus Esprit V8 - Rood
- UT Models :: Porsche 993 RS - Rood
- Universal Hobbies :: Porsche 911 Carrera RS - Wit/rood (inmiddels weer weg - geruild v/d APS Porsche 996 Turbo)
- Auto Pro Shop :: Porsche 996 Turbo - Geel
- Kyosho :: Lamborghini Countach LP400 - Geel (Geruild voor mijn gelijmde AutoArt Lambo Murciélago Roadster)
Foto's volgen
Mod-edit: Bericht aangepast. Markopolo
Sinds dit weekend weer een en ander kunnen kopen en ruilen:
- Jadi :: Lotus Elise MKII - Geel
- AutoArt :: Lotus Esprit V8 - Rood
- UT Models :: Porsche 993 RS - Rood
- Universal Hobbies :: Porsche 911 Carrera RS - Wit/rood (inmiddels weer weg - geruild v/d APS Porsche 996 Turbo)
- Auto Pro Shop :: Porsche 996 Turbo - Geel
- Kyosho :: Lamborghini Countach LP400 - Geel (Geruild voor mijn gelijmde AutoArt Lambo Murciélago Roadster)
Foto's volgen

Die jadi elise, is dat dezelfde als de revell? Erg goed model voor zijn geld dan. Ik zag hem laatst in de winkel en kon bijna niet geloven dat die er zo goed uitzag 
Prachtige foto's trouwens, ik heb het eerder als eens gezegt, maar je maakt de betere foto's van dit forum.
Niet dat kritiek niet welkom is, maar het moet niet te ver gaan

Prachtige foto's trouwens, ik heb het eerder als eens gezegt, maar je maakt de betere foto's van dit forum.
Niet dat kritiek niet welkom is, maar het moet niet te ver gaan

Ik vermoed van wel maar zal het pas met zekerheid kunnen zeggen als het model aangekomen is. Ik hou jullie/u alvast op de hoogte.DaChrist schreef:Die jadi elise, is dat dezelfde als de revell? Erg goed model voor zijn geld dan. Ik zag hem laatst in de winkel en kon bijna niet geloven dat die er zo goed uitzag
Hier zijn we ermee se ...
De "UT Models - Porsche 993 Carrera RS" is aangekomen
Heb het model gekocht van lexusfreak hier van het forum.
Deze is zeker een blijver, soms ruil of verkoop ik wel wagens om dan weer andere te kunnen kopen, maar deze MOET in mijn collectie staan (droomcollectie ligt al een tijd vast). Al had ik misschien liever een RS Blauwe gehad, maar nu het model hier bij mij staat denk ik dat ik de rode wel ga houden.
ps. aan mod/admin bedankt om mijn thread op te schonen !
Hier beb je alvast een doos-foto, ik zal straks even een fotoshootje doen op mijn inmiddels 'wereldbekende' goedkope-buiten-foto-studio

De "UT Models - Porsche 993 Carrera RS" is aangekomen

Heb het model gekocht van lexusfreak hier van het forum.
Deze is zeker een blijver, soms ruil of verkoop ik wel wagens om dan weer andere te kunnen kopen, maar deze MOET in mijn collectie staan (droomcollectie ligt al een tijd vast). Al had ik misschien liever een RS Blauwe gehad, maar nu het model hier bij mij staat denk ik dat ik de rode wel ga houden.

ps. aan mod/admin bedankt om mijn thread op te schonen !

Hier beb je alvast een doos-foto, ik zal straks even een fotoshootje doen op mijn inmiddels 'wereldbekende' goedkope-buiten-foto-studio

Mijn vastgelegde collectie is Ferrari, Lamborghini, Lotus, Porsche en BMW (enkel M modellen)DTM schreef:ps. welke auto's staan nog meer in je "vastgelegde droomcollectie"?
Kwa Porsche wil ik nog een Kyosho 911 2.7 Carrera RS (of wachten op de AutoArt), AutoArt Carrera GT - Grijs, 997 Turbo - Wit of Zwart...
'n beetje de oldtimer én moderne porsche klassiekers de gewone modellen niet, allez als je een porsche al gewoon kan noemen.
Ook enkel straatwagens.
Toegevoegd na 2 minuten:
Deze is bijna nieuw, is niet meer vast met de fabrieksbandjes maar door lexusfreak wel met elastiekjes vastgedaan zoals ik gevraagd had.DTM schreef:Het is dat de blauwe die ik heb besteld nog helemaal nieuw is, anders had ik graag willen ruilen.![]()
Er zijn zelfs geen krasjes op de ramen van het stof af te nemen.
Ik begin verliefd te worden op het rood, al vind ik een rode porsche meestal wel fout

Toegevoegd na 3 uren 3 minuten:
Shootje gedaan van de 993 Carrera RS - ooo die is zo moooooi

ps. voor de perfectionisten en miere-ne*kers onder jullie - de foto's zijn niet digitaal bewerkt!!