Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Die van mij is zoooooo goedkoop, die heeft geeneens een bloem. Waar ik ook zoek ik zie hem niet. Verder is de Lister me te duur om eraan te gaan prutsen ofwel ombouwen. :cry:

Mark of Markopolo of Frank,

Ik was nieuwsgierig hoe jullie aan het idee zijn gekomen om een forum model te maken en waarom het deze is geworden? Staat er in 2005 ook iets op het programma of zijn jullie van deze al zo gek geworden dat het ff niet meer op te brengen is?
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Als antwoord op mijn eerdere post. Vandaag kreeg ik nog 2 "modelletjes" die bij die anti depressiva hoorde van mijn werk. 4 psychiaters dus 4x deze advertentie, maar andere modellen. Ik heb er mijn Dinky Toys naastgezet die er het meest op lijkt. Wat moet je ermee, zal je misschien denken, maar ook dit soort gekke modellen vind ik leuk enne ze nemen geen ruimte in mijn kast in.

[center]
Afbeelding[/center]
Laatst gewijzigd door Peter Parker op do 07 okt 2004 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Peter Parker schreef:
Afbeelding

Deze bedoelde ik dus. 2 tankwagentjes. Verder kocht ik een leuk Diorama van Melbourne bij Tom. Handgemaakt door een kennis van hem die hij omruilde voor een F1 model. Morgen zal ik een foto plaatsen.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Peter Parker schreef:Mark of Markopolo of Frank,

Ik was nieuwsgierig hoe jullie aan het idee zijn gekomen om een forum model te maken en waarom het deze is geworden? Staat er in 2005 ook iets op het programma of zijn jullie van deze al zo gek geworden dat het ff niet meer op te brengen is?

We hebben het idee een beetje van de Namac "geleend" ;)
En als het een beetje leuk verloopt qua verkoop gaan we zeker op zoek voor 2005.
We hebben voor dit modelletje gekozen omdat het lekker neutraal is, als we een Ferrari nemen gaan de Porsche en McLaren mannen tegengas geven, enz. en dit was een mooi modelletje voor een mooie prijs. :D

Even over je camera, heb jij deze: (ik had em al eens gepost, maar misschien heb je em niet gezien)

Markopolo schreef:
Peter Parker schreef:Ik ga kijken maar ik ben bang dat mijn toestel geen macro stand heeft. Het is een trust 2.0 pixels van 50 euro. Volgens mij is ie daartoe niet in staat, maar ik ga spitten in het boekje> :|

Is het deze :?::

Afbeelding

Zo ja:

www.trust.com schreef:Technische specificaties:
Digitale camera met hoge sensorresolutie van 1,3 Megapixels
Cameraresolutie 1,3 Mpixels (1280 x 1024), maximale beeldresolutie 2,0 Mpixels (1600 x 1200)
Maximaal 49 afbeeldingen of 21 seconden video met ingebouwd 8 MB geheugen
8 MB intern geheugen, met optionele SD- of 128MB MMC-kaart uitbreidbaar tot maximaal 512 MB
Ingebouwd flitslicht met mogelijkheden: automatische of uit
Geïntegreerde lensbescherming met aan/uit-schakelaar
:arrow: Vastfocuslens met extra macromogelijkheid voor scherpe opnamen op korte afstand
Duidelijke LCD-statusindicatie voor aantal opnamen, resolutie, laadtoestand batterij, enz.
Automatische witbalansregeling
JPEG-geheugencompressie voor optimaal gebruik van geheugen
Zelfontspanner met 10 seconden vertragingstijd, akoestisch waarschuwingssignaal en display-countdown
Webcamfunctie met maximaal 10 frames per seconde (alleen voor Windows)
Opnamen direct toegankelijk door verwijderbare disk in computer te steken (voor Macintosh en Windows)
eenvoudige installatie en zeer snelle overdracht van afbeeldingen door USB-aansluiting
Automatische uitschakelfunctie voor langere levensduur van batterij
1/2 inch CMOS-fotosensor
Inclusief Windows-software: ArcSoft PhotoImpression 3.0, VideoImpression 1.6, PhotoBase 3.0, FunHouse
inclusief software voor gratis eigen homepage op http://www.trustphotosite.com om wereldwijd uw foto's met vrienden en familie te delen
Productafmetingen (HxBxD in mm): 56 x 95 x 34
Systeemvereisten:
Intel Pentium 266 MMX (of PowerMac G3 of beter)
USB-poort
64 MB RAM intern geheugen (128 MB aanbevolen voor XP)
110 MB vrije ruimte op de harde schijf
Internetaansluiting (voor webcamfunctie)
CD-ROM drive
Windows 98SE, ME, 2000, XP of Mac OS 9.0 en hoger
Inhoud verpakking:
Camera
USB-kabel
Batterijen (2 x AA Duracell Ultra)
Beschermende draagtas
Handlus
Driepotig statief
CD-ROM met stuurprogramma's, software en gebruikershandleiding
Meertalige gebruikerhandleiding

Macro wordt meestal aangegeven met een tekentje van een bloem

Zo ja, dan moet je van dichtbij goeie foto's kunnen maken :D
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Afbeelding

Hier scheurt Jos over het circuit van Melbourne. F1 liefhebbers en circuit kenners, nu heb ik 2 vragen. Bestaat dit stukje werkelijk en waar zit het op het circuit? En rijdt Jos tegen de stroom in of niet? :eh:
Jos

Bericht door Jos »

dit stukje asfalt bestaat niet...iig niet op Albert Park..
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Kan je me vertellen waarom niet en waar misschien dan wel? Of weten anderen meer?

Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Peter Parker schreef:Afbeelding

Hier scheurt Jos over het circuit van Melbourne. F1 liefhebbers en circuit kenners, nu heb ik 2 vragen. Bestaat dit stukje werkelijk en waar zit het op het circuit? En rijdt Jos tegen de stroom in of niet? :eh:

Maakt toch niet uit.
Het is een schitterend stukje diorama. :thump_up:
Mocht Jos tegen de stroom inrijden kun je de auto 180% omdraaien, en anders afwachten tot 6 maart volgend jaar. :mrgreen:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Maar dan ligt Jos op zijn kop :lol: Maar je hebt gelijk ik ben er erg blij mee. Niet gedacht zoiets nog te kunnen vinden. Ik hoop ook ooit nog een mooie startgrid te vinden zoals al op het forum te zien is geweest.
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Misschien is ie wel gebaseerd op bocht 4, daar doet me dat diorama aan denken, alleen licht daar gras aan de binnekant.

Rood grind ligt bij mijn weten alleen links voor de bocht bij depitsingang en nog ergens :?
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Jos

Bericht door Jos »

het is idd een mooi uitgevoer diorama, maar het bestaat niet in het echt.
Rood grint ligt nog bij het 2e meetpunt. Overigens ligt op vrij weinig circuits grind aan de binnenkant van een bocht..

maar zoals eerder gezegd, het gaat er niet altijd om of het realistisch is, het is iig een prachtig diorama!
Tim

Bericht door Tim »

Zul je zeggen; daar heb je u.s. boy weer :wink: , maar er was toch ook een stratencircuit in Melbourne waar CART bv. reed? Kan het daar niet van zijn?
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Het zou natuurlijk kunnen, want ik weet inderdaad niet of het wel F1 was. Turn 4 ga ik eens bekijken stapvoets op de Playstation 2.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Peter Parker schreef:Het zou natuurlijk kunnen, want ik weet inderdaad niet of het wel F1 was. Turn 4 ga ik eens bekijken stapvoets op de Playstation 2.

Hier gaan de kleintjes niet blij mee zijn. :mrgreen: Ik heb zitten zoeken maar ik kan geen foto vinden die dit kan bevestigen. En als ik zo kijk dan zou het ook een erg onlogisch stuk racebaan zijn. Die flap die uitsteekt dient nergens voor namelijk. Daar rijdt nooit een auto. (als er een beetje een goede rijder in zit dan. :D ) Neemt niet weg dat het diorama er wel erg mooi uit ziet hoor!
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

St. Paul schreef:
Hier gaan de kleintjes niet blij mee zijn. :mrgreen:

Ja de arme schatjes kunnen ook al zo weinig op de computer door mij en het forum.
Plaats reactie