Modelissimo..

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Modelissimo..

Bericht door Porsche »

fobie schreef:Vandaag weer een pakket mogen ontvangen:supersnel en stevig verpakt.Een dikke tien. :thump_up:
:shock: Alweer :?: :?: Het lijkt wel Kerstmis daar in de Pre Zomer :D
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Modelissimo..

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Ik had een vraagje over modelissimo, weet iemand of elk model wat op de site staat op voorraad is? Want dit is bv bij toms niet het geval, en ik heb geen zin om heel erg lang te wachten... Moet ik even contact opnemen emt modelissimo of kan iemand mij dit vertellen? :thump_up: Ik hoor eht wel!
Afbeelding
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Modelissimo..

Bericht door lambo »

Tom_Aston-Martin schreef:Ik had een vraagje over modelissimo, weet iemand of elk model wat op de site staat op voorraad is? Want dit is bv bij toms niet het geval, en ik heb geen zin om heel erg lang te wachten... Moet ik even contact opnemen emt modelissimo of kan iemand mij dit vertellen? :thump_up: Ik hoor eht wel!
Volgens mij is alles wat op de site staat ook op voorraad, ik heb tot nooit hoeven wachten bij modelissimo en ben er ook zeer tevreden over. Je ziet ook dat modellen weer van de site verdwijnen als ze er niet meer zijn. Ik heb nu voor de eerste keer ook iets bij toms besteld en je ziet niet van te voren af er voorraad is, us als je hebt besteld begint het lange wachten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Modelissimo..

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Bedankt!

Bij Toms moet je eerst altijd even bellen om te vragen of de bestelde modellen aanwezig zijn!
Afbeelding
Gebruikersavatar
tuningdevils
Berichten: 264
Lid geworden op: za 17 mar 2007 12:04
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Modelissimo..

Bericht door tuningdevils »

Ik heb al heel wat modellen bij modelissimo besteld en
steeds alle modellen op voorraad en heb de modellen binnen
een week in huis Echt super en vooral de Ferrari modellen
zijn zeer scherp geprijst :thump_up:

ook al wel wat modellen bij Toms besteld en er staan er nog
wat in bestelling en inderdaad maar afwachten waneer ze komen :cry:

Dennis :D
Afbeelding
Ferrari teller: 186 modellen in 1/18
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Re: Modelissimo..

Bericht door fobie »

Pakket ontvangen,aan de buitenkant was er niks aan te zien maar beide modellen hebben beschadigingen:
Van deze ben ik 200% zeker dat het van de fabriek uit zo verpakt is ,kijk en oordeel zelf:
Afbeelding
Zoals je ziet is het venster los en heeft iemand een pijltje gekleeft op het dak om het mankement aan te tonen.
Afbeelding
Van het tweede model is het net dat de luchtinlaten afdekt afgebroken.
Afbeelding
Afbeelding
Is nu reeds de tweede maal dit jaar dat ik beschadigde modellen krijg.Ik mag altijd alles terugsturen maar je hebt altijd terug het heen en weer geloop naar de post.En je moet zelf altijd mailen met de vraag of ze het pakket ontvangen hebben en of het uwe reeds opgestuurd is.
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: Modelissimo..

Bericht door Vortec »

Zonde om zo`n kapot model te ontvangen. Maar je krijgt wel gewoon een nieuwe opgestuurd dan? En verzendkosten vergoed ofniet?

Want zijn btw de verzendkosten die over een model komen vanuit Duitsland?
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Modelissimo..

Bericht door Tom_Aston-Martin »

bij modelissimo zijn de verzendkosten 10 euro... Niet veel duurder dus :wink: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Re: Modelissimo..

Bericht door fobie »

Vortec schreef:Zonde om zo`n kapot model te ontvangen. Maar je krijgt wel gewoon een nieuwe opgestuurd dan? En verzendkosten vergoed ofniet?

Want zijn btw de verzendkosten die over een model komen vanuit Duitsland?
Jep,ze betalen de verzendkosten terug.Ter info: 2 modellen 1/18 opsturen naar Duitsland kost 26!!!!! euro.Leve de Belgische posterijen(r*teduur en geen service).Twee weken terug koop ik een model in Belgie.Ik laat het via Taxipost opsturen en ik moet normaal gezien het model de dag erop ontvangen.Ik krijg de track en trace code en wat blijkt nu,het pakket was nooit vertrokken op het kantoor.Na enkele dagen getelefoneerd naar de klantendienst en gewacht en jahoor na één week het pakket ontvangen ipv één dag.Extra betalen om het pakket de dag erop te ontvangen en het duurt een week.De info die je krijgt bij de klantendienst is dezelfde als diegene die je terug kan vinden via internet dus met de klantendienst ben je ook niet geholpen. :thump_down: :evil:
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: Modelissimo..

Bericht door Vortec »

Tom_Aston-Martin schreef:bij modelissimo zijn de verzendkosten 10 euro... Niet veel duurder dus :wink: :thump_up:
Had het ondertussen al gevonden!:P Maar de Nederlandse-modelauto-internetwinkels doen niet onder voor Modelissimo vind ik. Vind het aanbod qua auto`s waar ik in geintreseerd ben maar lafjes! :oops:
fobie schreef:
Vortec schreef:Zonde om zo`n kapot model te ontvangen. Maar je krijgt wel gewoon een nieuwe opgestuurd dan? En verzendkosten vergoed ofniet?

Want zijn btw de verzendkosten die over een model komen vanuit Duitsland?
Jep,ze betalen de verzendkosten terug.Ter info: 2 modellen 1/18 opsturen naar Duitsland kost 26!!!!! euro.Leve de Belgische posterijen(r*teduur en geen service).Twee weken terug koop ik een model in Belgie.Ik laat het via Taxipost opsturen en ik moet normaal gezien het model de dag erop ontvangen.Ik krijg de track en trace code en wat blijkt nu,het pakket was nooit vertrokken op het kantoor.Na enkele dagen getelefoneerd naar de klantendienst en gewacht en jahoor na één week het pakket ontvangen ipv één dag.Extra betalen om het pakket de dag erop te ontvangen en het duurt een week.De info die je krijgt bij de klantendienst is dezelfde als diegene die je terug kan vinden via internet dus met de klantendienst ben je ook niet geholpen. :thump_down: :evil:
Das best wel zuur als je van die lui niet op aan kunt...
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Modelissimo..

Bericht door Porsche »

Man man man :oops: best wel een explosieveomgeving waar jij woont :)
Gelukkig valt het toe nu toe hier nog wel mee :D
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Modelissimo..

Bericht door the_stig »

Vandaag mocht ik mijn eerste bestelling van Modelissimo ontvangen.
Ik was al lang aan't zien wat ik allemaal ging kopen bij deze winkel en heb nu de eerste 8 modellen.
De tijd tussen bestelling plaatsen en aankomst hier is net iets meer dan een week.
Voor mij hoeft het niet de dag erna aan de deur te staan.

Over het algemeen: top service, overzichtelijke site, goedkoop en goede verpakking. :thump_up: :eerste:
Ze hebben er dus weer een tevreden klant bij. :P
Afbeelding
Toolshed
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 15 jun 2005 00:35
Locatie: Izegem / Gent

Re: Modelissimo..

Bericht door Toolshed »

Damn zeg, de Ferrari FXX No.30, Michael Schumacher is nu wel spotgoedkoop.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Modelissimo..

Bericht door 1:18 24/7 »

Op Le Mans twee modellen gescoord bij deze gasten. Cheap, en een vriendelijke Duitser die perfect engels sprak dus: :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Modelissimo..

Bericht door Fruitcake »

Toolshed schreef:Damn zeg, de Ferrari FXX No.30, Michael Schumacher is nu wel spotgoedkoop.
Wat kost ie meestal dan? :)


Over de winkel: groot aanbod, snelle antwoorden via de mail, veel aanbiedingen, goede service :thump_up:
Plaats reactie