Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Ik had een vraagje over modelissimo, weet iemand of elk model wat op de site staat op voorraad is? Want dit is bv bij toms niet het geval, en ik heb geen zin om heel erg lang te wachten... Moet ik even contact opnemen emt modelissimo of kan iemand mij dit vertellen? Ik hoor eht wel!
Tom_Aston-Martin schreef:Ik had een vraagje over modelissimo, weet iemand of elk model wat op de site staat op voorraad is? Want dit is bv bij toms niet het geval, en ik heb geen zin om heel erg lang te wachten... Moet ik even contact opnemen emt modelissimo of kan iemand mij dit vertellen? Ik hoor eht wel!
Volgens mij is alles wat op de site staat ook op voorraad, ik heb tot nooit hoeven wachten bij modelissimo en ben er ook zeer tevreden over. Je ziet ook dat modellen weer van de site verdwijnen als ze er niet meer zijn. Ik heb nu voor de eerste keer ook iets bij toms besteld en je ziet niet van te voren af er voorraad is, us als je hebt besteld begint het lange wachten.
Ik heb al heel wat modellen bij modelissimo besteld en
steeds alle modellen op voorraad en heb de modellen binnen
een week in huis Echt super en vooral de Ferrari modellen
zijn zeer scherp geprijst
ook al wel wat modellen bij Toms besteld en er staan er nog
wat in bestelling en inderdaad maar afwachten waneer ze komen
Pakket ontvangen,aan de buitenkant was er niks aan te zien maar beide modellen hebben beschadigingen:
Van deze ben ik 200% zeker dat het van de fabriek uit zo verpakt is ,kijk en oordeel zelf:
Zoals je ziet is het venster los en heeft iemand een pijltje gekleeft op het dak om het mankement aan te tonen.
Van het tweede model is het net dat de luchtinlaten afdekt afgebroken.
Is nu reeds de tweede maal dit jaar dat ik beschadigde modellen krijg.Ik mag altijd alles terugsturen maar je hebt altijd terug het heen en weer geloop naar de post.En je moet zelf altijd mailen met de vraag of ze het pakket ontvangen hebben en of het uwe reeds opgestuurd is.
Vortec schreef:Zonde om zo`n kapot model te ontvangen. Maar je krijgt wel gewoon een nieuwe opgestuurd dan? En verzendkosten vergoed ofniet?
Want zijn btw de verzendkosten die over een model komen vanuit Duitsland?
Jep,ze betalen de verzendkosten terug.Ter info: 2 modellen 1/18 opsturen naar Duitsland kost 26!!!!! euro.Leve de Belgische posterijen(r*teduur en geen service).Twee weken terug koop ik een model in Belgie.Ik laat het via Taxipost opsturen en ik moet normaal gezien het model de dag erop ontvangen.Ik krijg de track en trace code en wat blijkt nu,het pakket was nooit vertrokken op het kantoor.Na enkele dagen getelefoneerd naar de klantendienst en gewacht en jahoor na één week het pakket ontvangen ipv één dag.Extra betalen om het pakket de dag erop te ontvangen en het duurt een week.De info die je krijgt bij de klantendienst is dezelfde als diegene die je terug kan vinden via internet dus met de klantendienst ben je ook niet geholpen.
Tom_Aston-Martin schreef:bij modelissimo zijn de verzendkosten 10 euro... Niet veel duurder dus
Had het ondertussen al gevonden!:P Maar de Nederlandse-modelauto-internetwinkels doen niet onder voor Modelissimo vind ik. Vind het aanbod qua auto`s waar ik in geintreseerd ben maar lafjes!
fobie schreef:
Vortec schreef:Zonde om zo`n kapot model te ontvangen. Maar je krijgt wel gewoon een nieuwe opgestuurd dan? En verzendkosten vergoed ofniet?
Want zijn btw de verzendkosten die over een model komen vanuit Duitsland?
Jep,ze betalen de verzendkosten terug.Ter info: 2 modellen 1/18 opsturen naar Duitsland kost 26!!!!! euro.Leve de Belgische posterijen(r*teduur en geen service).Twee weken terug koop ik een model in Belgie.Ik laat het via Taxipost opsturen en ik moet normaal gezien het model de dag erop ontvangen.Ik krijg de track en trace code en wat blijkt nu,het pakket was nooit vertrokken op het kantoor.Na enkele dagen getelefoneerd naar de klantendienst en gewacht en jahoor na één week het pakket ontvangen ipv één dag.Extra betalen om het pakket de dag erop te ontvangen en het duurt een week.De info die je krijgt bij de klantendienst is dezelfde als diegene die je terug kan vinden via internet dus met de klantendienst ben je ook niet geholpen.
Das best wel zuur als je van die lui niet op aan kunt...
Vandaag mocht ik mijn eerste bestelling van Modelissimo ontvangen.
Ik was al lang aan't zien wat ik allemaal ging kopen bij deze winkel en heb nu de eerste 8 modellen.
De tijd tussen bestelling plaatsen en aankomst hier is net iets meer dan een week.
Voor mij hoeft het niet de dag erna aan de deur te staan.
Over het algemeen: top service, overzichtelijke site, goedkoop en goede verpakking.
Ze hebben er dus weer een tevreden klant bij.