Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Als eerste de zwarte Enzo van BBR, na lang wachten eindelijk gisteren in Houten opgehaald.
Zoals eerder vermeld was ik bezig met een gele F40 op te knappen. Gisteren alles opgehaald bij het schadebedrijf, zag er super uit. De achterklep hebben ze weer helemaal goed gekregen ( zie voorgaande foto's). Wat ik alleen nog miste was het frame van de voorruit en de zwarte onderspoiler. Deze zijn door een kennis 3-D geprint. 3-D printen is een vrij nieuwe technologie waarmee hoofdzakelijk maquettes en proefmodellen gemaakt worden. Ik moet zeggen het is 1:1 hetzelfde resultaat als het origineel. De techniek staat voor niets. Nu alleen nog zwart spuiten en verder in elkaar zetten.
Yo!! Die Pocher van je word een masterpiece!! Vet ding al Under construction.. Ben benieuwd naar je volgende update. De Enzo vind ik in het zwart het mooist geloof ik.
Pocher maakte schitterende dingen. De F40 is weliswaar een wat simpel model voor Pocher begrippen, maar er is veel van te maken.
Heb er zelf nog 1 nieuw en ongebouwd in de doos en allerlei upgrades, maar zit te twijfelen om er aan te beginnen. Het is echt veel werk en kost zeer veel tijd, waar ik niet veel van heb
rpi schreef:Pocher maakte schitterende dingen. De F40 is weliswaar een wat simpel model voor Pocher begrippen, maar er is veel van te maken.
Heb er zelf nog 1 nieuw en ongebouwd in de doos en allerlei upgrades, maar zit te twijfelen om er aan te beginnen. Het is echt veel werk en kost zeer veel tijd, waar ik niet veel van heb
Ik ben het met je eens dat er veel werk in zit. Ik heb voor deze F40 nog een nieuwe F40 vanuit de doos opgebouwd. Een gunst voor de baas! Ik moet zeggen al die kleine plastic onderdeeltjes zijn vrij kwetsbaar en neemt veel tijd in beslag. Het meeste moet je weer bij vijlen etc. Eindresultaat is wel de moeite. Als je eenmaal aan begonnen bent en je kan het ergens laten liggen dan zou ik er zeker aan beginnen.