Foto's van mn collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
chummy dj

Re: Foto's van mn collectie

Bericht door chummy dj »

mooie retro bus.... :thump_up:
heb deze nooit gezien in de Belgise winkels...misschien wereden ze alleen in Frankerijk verkocht... :D
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Bericht door Mr. Dj M. »

Wat een vreemd maar gaaf futuristisch ruimteschip die Penny OSI Bisiluro :thump_up: :worshippy:

Afbeelding
Bossinkje
Contacteer:

Bericht door Bossinkje »

Leuk! :thump_up:
tripoux
Contacteer:

Bericht door tripoux »

niels kroon schreef:Voor vandaag heb ik gekozen voor de Saviem SC1 (om nog maar even in het bus thema te blijven).

IK heb dit model weten te bemachtigen via e-bay voor maar €1 :mrgreen: .
Het is dan wel een beetje krom getrokken, maar het verkeert nog in zeer goede staat, zonder ook maar enige vorm van speelschade, scheruen, etc :cool: .
Ik geloof dat het geen heel correct model, want ik heb nog nooit een SC1 gezien met zoveel dakraampjes :think:
Ik heb wel de Saviem Chausson SC1 gevonden op IMCDB, mét raampjes. Is dat dezelfde?

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door tripoux op di 06 apr 2010 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
MarcoAzzurro

Bericht door MarcoAzzurro »

Leuk!, vooral de Penny's. Als je mijn topic als eens hebt doorgelezen weet je dat ik daar een zwak voor heb. Mijn tip, doe ze niet te goedkoop weg, ze worden steeds meer waard (deze toch minstens 10 euro pst, de Osi schat ik op zo'n 15/20).

Ook die Autobianchi Panoramica vind ik erg gaaf. Deze Politoys is in complete staat toch al gauw zo'n 100,- waard.
niels kroon

Bericht door niels kroon »

tripoux schreef:
niels kroon schreef:Voor vandaag heb ik gekozen voor de Saviem SC1 (om nog maar even in het bus thema te blijven).

IK heb dit model weten te bemachtigen via e-bay voor maar €1 :mrgreen: .
Het is dan wel een beetje krom getrokken, maar het verkeert nog in zeer goede staat, zonder ook maar enige vorm van speelschade, scheruen, etc :cool: .
Ik geloof dat het geen heel correct model, want ik heb nog nooit een SC1 gezien met zoveel dakraampjes :think:
Ik heb wel de Saviem Chausson SC1 gevonden op IMCDB, mét raampjes. Is dat dezelfde?

http://www.imcdb.org/images/286/582.jpg

http://i723.photobucket.com/albums/ww23 ... 3F7270.jpg
Inderdaad dat is dezelfde :shock: Hoe heb je dat zo gauw gevonden?? :worshippy:
Sr tuning is not a crime :D
niels kroon

MarcoAzzurro schreef:Leuk!, vooral de Penny's. Als je mijn topic als eens hebt doorgelezen weet je dat ik daar een zwak voor heb. Mijn tip, doe ze niet te goedkoop weg, ze worden steeds meer waard (deze toch minstens 10 euro pst, de Osi schat ik op zo'n 15/20).

Ook die Autobianchi Panoramica vind ik erg gaaf. Deze Politoys is in complete staat toch al gauw zo'n 100,- waard.
Ik heb in het verleden een Alfa Romeo gehad van penny, deze heb ik weten te verkopen voor €17 :angel:
(leuke bijverdienste naast mijn werkzaamheden bij de Albert Heijn :P)
MarcoAzzurro

niels kroon schreef:
MarcoAzzurro schreef:Leuk!, vooral de Penny's. Als je mijn topic als eens hebt doorgelezen weet je dat ik daar een zwak voor heb. Mijn tip, doe ze niet te goedkoop weg, ze worden steeds meer waard (deze toch minstens 10 euro pst, de Osi schat ik op zo'n 15/20).

Ik heb in het verleden een Alfa Romeo gehad van penny, deze heb ik weten te verkopen voor €17 :angel:
wat voor Alfa was dat? :cool:
niels kroon

MarcoAzzurro schreef:
wat voor Alfa was dat? :cool:[/quote]

Guilia SS zonder doosje en licht bespeeld.
Zo éém:
Afbeelding
MarcoAzzurro

Ah, die heb ik ook:

Afbeelding

Afbeelding

Mijn penny alfaatjes (en Lancia Esadelta autotransporter) :cool:
niels kroon

Hele mooie collectie :cool: Ik heb nog eens goed gekeken en de blauwe voor de guilia op de aanhanger heb ik ook nog gehad een tijd geleden :mrgreen:

Die aanhanger is ook heel erg mooi :cool:
MarcoAzzurro

Dat is een 2600 Sprint, net als de Polizia versie ervoor. Van alle Alfa's die penny heeft uitgebracht mis ik qua model enkel nog de F12 (busje). Ik bezit wel een Romeo 2 (ook een busje) en mijn vriendin heeft nog twee Giulia GT's en een Giulia SS. Ik kan dus alleen nog maar verder met kleurvarianten of exemplaren in betere staat als de mijne :D
Maar al verzamel ik eigenlijk enkel Alfa, ik zou ook graag nog eens een Iso Rivolta, Lancia Flavia Zagato of Fiat 124 van penny aan de verzameling toevoegen.
niels kroon

MarcoAzzurro schreef:Dat is een 2600 Sprint, net als de Polizia versie ervoor. Van alle Alfa's die penny heeft uitgebracht mis ik qua model enkel nog de F12 (busje). Ik bezit wel een Romeo 2 (ook een busje) en mijn vriendin heeft nog twee Giulia GT's en een Giulia SS. Ik kan dus alleen nog maar verder met kleurvarianten of exemplaren in betere staat als de mijne :D
Maar al verzamel ik eigenlijk enkel Alfa, ik zou ook graag nog eens een Iso Rivolta, Lancia Flavia Zagato of Fiat 124 van penny aan de verzameling toevoegen.
Die heb ik op dit moment niet helaas, maar als ik ze tegenkom dan pb ik je :thump_up:
MarcoAzzurro

zeker doen :cool: ook in kleurvarianten van de verschillende Alfa's ben ik altijd geinteresseerd.
tripoux
Contacteer:

Bericht door tripoux »

niels kroon schreef:Inderdaad dat is dezelfde :shock: Hoe heb je dat zo gauw gevonden?? :worshippy:
http://imcdb.org/

Afbeelding
Plaats reactie