Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De AW Charger lijkt te bevallen, zo te lezen.. Bedankt mannen voor de fijne woorden
@Nelis, extra thanks voor de lmtd door te geven.. Dit is dus 434 van 1200pcs
En nu voor iets geks..
Eind jaren '60 begin jaren '70 was er naast Muscle Cars nóg iets bijzonders in de USofA FLOWERPOWER
Hoe tegenovergesteld kunnen de Muscle Cars en de Hippy beweging zijn?
Wat zou er gebeuren als je Mopar met Flowerpower samenvoegd ??!!
Heren, dit is het resultaat van een paar mensen bij Chrysler die misschien een beetje groen spul hadden gerookt, of wat sterkers..
Was het een hit? Neej dat niet, maar er zijn er zo weinig gemaakt van de 1/1, van deze Swinger 340 bijvoorbeeld maar 50(!!) dat als je er nu eentje zou tegenkomen ergens in een schuur je dan wel een geluksdag heb..
HIGHWAY 61 Dodge Dart Swinger bright green LE (1/504) mod top extra info over de ModTop
Ik vind dat toch wel wat hebben die mod tops. Van dichtbij misschien iets minder, maar op een afstandje ziet het er wel stoer uit. Mooie toevoeging weer!
Wat een heerlijke update om te zien weer! een afzichtelijk motiefje op het dak (het standaard type gordijn motief in die tijd denk ik )maar het maakt de auto wel weer tot wat het is
Tof die extra info en foto`s van de eggies
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!