MadRat schreef:Chevrolet CarryAll Suburban "School Bus" 1950
1/18
MIRA
Helaas NIET GOED VERPAKT door de verkoper, waardoor het model de hele reis heeft rondgestuitert in de doos...
Resultaat: 2 afgebroken wielen, 2 afgebroken spiegels, een ontwrichte deur die nu niet meer sluit, verschillende lakbeschadigingen, een afgebroken en gedeukt "schoolbus" bord op het dak..
Ik zal 't maar netjes houden, maar ik was hier dus NIET blij mee.....

MadRat schreef:FordMustangGT schreef:Zo, die schoolbus moet dan wel een hele helse rit achter de rug hebben gehad dat dat spul allemaal wil afbreken!
Op zich leuke modellen verder, heb je de verkoper hierover al benaderd?
Dat heb ik meteen gedaan....
Hij vond 't bijzonder vervelend en heeft toegezegd een gedeelte van het aankoop bedrag terug te storten.. inmiddels is dit al meer dan een week geleden, maar ik heb verders niets meer gezien of gehoord........
Ik waardeer het enorm dat het grootste gedeelte van het aankoopbedrag is teruggeboekt op mijn rekening.
Zoals ik al eerder schreef waren de modellen goed en degelijk verpakt, dus daarin viel de verkoper absoluut niets te verwijten.
Ik vrees dus ook dat door het loslaten van de 2 bevestigingsschroeven in de kartonnen bodemplaat, het model los in z'n orginele verpakking is komen te liggen. En dat, door het gegooi met het pakket door TNT-medewerkers, het model is gesneuveld..
Een postieve afhandeling dus....