Lester's Collection
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Re: Lester's Collection
Na vier jaar niet op dit forum aanwezig te zijn. Met de puberteit achter de rug, school achter de rug, een scheiding van mijn ouders achter de rug en nog veel meer wat in de tussentijd gebeurt is,.... heb ik nog eens een modelauto besteld zojuist op Modellisimo:
Auto Art raceauto´s BMW 320i E46 WTCC 2005 wit schaal 1:18

Sinds mijn ouders vier jaar geleden gescheiden zijn, heb ik tijdens het verhuizen een hele hoop modelauto's op zolder van ons nieuwe huis gelegd en een andere hoop weggedaan. Daarna ben ik mijn interesse in modelauto's een beetje verloren. Ik had er ook de tijd en het geld niet voor. Nu ik binnenkort alleen ga wonen (het is te zeggen, mijn moeder gaat bij haar nieuwe vriend wonen en ik blijf in het huis wat we samen huurden) heb ik de stap gezet om opnieuw aan een verzameling 1/18 's te beginnen
Hopelijk ben ik weer welkom!
Oh, en wees gerust, ik ben echt geen vervelende puber als vroeger meer
Grtz
Lester
Auto Art raceauto´s BMW 320i E46 WTCC 2005 wit schaal 1:18

Sinds mijn ouders vier jaar geleden gescheiden zijn, heb ik tijdens het verhuizen een hele hoop modelauto's op zolder van ons nieuwe huis gelegd en een andere hoop weggedaan. Daarna ben ik mijn interesse in modelauto's een beetje verloren. Ik had er ook de tijd en het geld niet voor. Nu ik binnenkort alleen ga wonen (het is te zeggen, mijn moeder gaat bij haar nieuwe vriend wonen en ik blijf in het huis wat we samen huurden) heb ik de stap gezet om opnieuw aan een verzameling 1/18 's te beginnen

Hopelijk ben ik weer welkom!
Oh, en wees gerust, ik ben echt geen vervelende puber als vroeger meer

Grtz
Lester
Nou welkom terug hier al ken ik je (nog) niet.
Mooi model om je verzameling weer mee op te pakken.
Mooi model om je verzameling weer mee op te pakken.
Wild wild horses couldn't drag me away
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Wat een verhaal zeg! Iedereen is hier toch welkom. Je eerste nieuwe aankoop mag er zeker wezen 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
zou zeggen welkom terug. Je begint in ieder geval weer met een erg fraai model om de 1/18 collectie uit te breiden 

Bedankt voor de reacties 
Ik begin komend weekend met alle modellen die overgebleven zijn weer van de zolder te halen. Zitten nog steeds in verhuisdozen van vier jaar geleden
Ga me vanaf nu enkel nog met 1/18 bezig houden

Ik begin komend weekend met alle modellen die overgebleven zijn weer van de zolder te halen. Zitten nog steeds in verhuisdozen van vier jaar geleden

Ga me vanaf nu enkel nog met 1/18 bezig houden
Die Beemer is zeker geen verkeerd model!!!
ik heb je ook niet meegemaakt in de begin jaren hier,maar welkom terug 

mooie E46 staand strak in dat wit 

Zonet de tweede stap gezet om mijn verzameling weer opnieuw te beginnen (enkel 1:18 nog zoals eerder vermeld). Net de zolder op gegaan en 1 model van de overlevenden (heb er een hoop weggedaan) weer naar beneden gehaald. Ook even snel rondgekeken wat er nog meer stond, ik spotte nog enkele porsche's. Mijn gele UT models GT2 niet gezien, maar ben zeker dat ik die ook nog ergens heb. Het begint alweer te kriebelen!

Laatst gewijzigd door HHF op zo 04 sep 2011 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: Lester's Collection: "A new beginning"
Welkom terug.
Zal wel een heftige en turbulente tijd zijn geweest.
Nu je het een en ander hebt verkocht en weer een beetje gaat beginnen, heb je voor ogen wat dat allemaal gaat zijn wat betreft richting, thema of doel?
Zal wel een heftige en turbulente tijd zijn geweest.
Nu je het een en ander hebt verkocht en weer een beetje gaat beginnen, heb je voor ogen wat dat allemaal gaat zijn wat betreft richting, thema of doel?