Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Neem aan dat je de 1/18 versie bedoelt....wil ze ook erg graag alleen ze zijn zo prijzig....Maar zijn wel schitterende modellen, hopelijk heb je ze snel
kwiebje schreef:Neem aan dat je de 1/18 versie bedoelt....wil ze ook erg graag alleen ze zijn zo prijzig....Maar zijn wel schitterende modellen, hopelijk heb je ze snel
Tuurlijk 1:18. Ik geef toe dat ze aan de prijs zijn, maar vermoedt dat ze later wel eens gezocht gaan worden, net zoals vele andere Porsche's. En ben bang dat ik later spijt krijg als ik het dubbele of meer er voor moet gaan betalen.
Dat blijft met ieder model een raadsel, sommige weet je gewoon dat ze waarde vermeerderend zijn en bij sommige behoudt je de normale waarde. Dat is het risico dat je neemt, maar op een ander forum heb ik wel gelezen dat de rode gewilder is dan de blauwe.....
Mooie aanwinsten hoor bart Neem aan dat jouw porsche collectie ook wel gestaag zal gaan groeien Alvast veel plezier van de limited editions van Autoart
Knappe modelle, vooral die RS en die van huisman ziet er knap uit.
Heb dit jaar nog in de wagen van huisman gezete tijdens de supercup in spa. Laat de porsche's maar kome