Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik wil de verzameling nog een keer compleet maken.
Dan moet ik zowiezo de Station nog van de New Age. En van het oude type wil ik de 4 deurs nog een keer hebben en de rally uitvoering uiteraard. Dus als iemand iets weet....
richard00 schreef:Bedankt allemaal voor de reacties
Ik wil de verzameling nog een keer compleet maken.
Dan moet ik zowiezo de Station nog van de New Age. En van het oude type wil ik de 4 deurs nog een keer hebben en de rally uitvoering uiteraard. Dus als iemand iets weet....
Wesley(Modelautogarage) heeft er ook 1 op de kop weten te tikken....en van die prijzen word ik niet vrolijk....Dan maar overdag versie Maar hij is en blijft super
Wesley(Modelautogarage) heeft er ook 1 op de kop weten te tikken....en van die prijzen word ik niet vrolijk....Dan maar overdag versie Maar hij is en blijft super
Voor de straatversie word anders ook al flink voor betaald hoor. Maar mooie aanwinsten richard en veel plezier met de uitbreiding van je subaru verzameling. Ik heb er ook nog een aantal te gaan. Mocht ik iets leuks voor je tegen komen hoor je het.
kwiebje schreef:Voor de straatversie word anders ook al flink voor betaald hoor. Maar mooie aanwinsten richard en veel plezier met de uitbreiding van je subaru verzameling. Ik heb er ook nog een aantal te gaan. Mocht ik iets leuks voor je tegen komen hoor je het.