Ferrari Elite - Hotwheels elite
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
Ojee... het zal toch niet... ligt het aan mij of gaat na de F40 de oudere modellen elite (fxx uitgezonderd) de uitvoering achteruit?
Foto van de GTO (zelf gemaakt op ferraridays, en ja, ik had bijna een doekje nodig)
Daarnaast wat GTO elite foto's van een of andere japanse site

Foto van de GTO (zelf gemaakt op ferraridays, en ja, ik had bijna een doekje nodig)
Daarnaast wat GTO elite foto's van een of andere japanse site

Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
- forzamasta
- Contacteer:
-
En de F50 Elite:

Beetje kleine foto's, maar goed. nnToegevoegd na 8 minuten:nn

En veel foto's van de Superamerica:
http://www.ferrari-modelisme.com/articl ... 36e9e1b03&

Beetje kleine foto's, maar goed. nnToegevoegd na 8 minuten:nn

En veel foto's van de Superamerica:
http://www.ferrari-modelisme.com/articl ... 36e9e1b03&
RuG
-
- Moderator
Als Ferrari verzamelaar kunnen de GTO, Testarossa en de F50 mij niet bekoren. Het zier er uit alsof oude onderdelen met een likje verf bij elkaar gehouden worden. De f-40 heb ik en vind ik schitterend en volgens mij is de Superamerica ook heel mooi.
Ik wacht op uitverkoop en dan mischien dat ik de eerste drie aanschaf.
Het is toch wat dat een fabrikant ons in z'n greep heeft...als we met z'n allen die zooi boycotten is het zo afgelopen met matige produkten.
Maar ja, bang dat ze uitverkocht raken en je ze later voor veel geld op ebay moet kopen.
Ik wacht liever op de modellen van BBR.
En... Aston Martin en Porsche vind ik ook heel mooi en die modellen zien er altijd goed uit!
Ik wacht op uitverkoop en dan mischien dat ik de eerste drie aanschaf.
Het is toch wat dat een fabrikant ons in z'n greep heeft...als we met z'n allen die zooi boycotten is het zo afgelopen met matige produkten.
Maar ja, bang dat ze uitverkocht raken en je ze later voor veel geld op ebay moet kopen.
Ik wacht liever op de modellen van BBR.
En... Aston Martin en Porsche vind ik ook heel mooi en die modellen zien er altijd goed uit!
Over matige producten gesproken, hebben Jullie de Ferrari FXX in de gewone versie al eens gezien, dat terkt dus helemaal op niets, echt speelgoed!
Ik heb een rode gezien, zelfs kleurverschil tussen de voor en achterkant, een schande. Gewone grijze plastieke velgen, geen zijruiten, en over de motordetails zullen we maar helemaal zwijgen. Foei-foei dit is echt een verslechtering van HotWheels.

-
- Moderator
Michel van Curbstones heeft dit al aangegeven. Het is echt speelgoed en geen verzamelaars materie. Tenzij je speelgoed verzamelt natuurlijk.
Zo goed als de F40 is, zo matig blijken de rest van de producten te zijn. Ik hoop en verwacht hier wel verbetering is. Anders is het toch (hopelijk) uit met de licentie.
Modelauto's zijn namelijk een marketing instrument. Porsche, Aston Martin en Lamborghini doen dit veel beter dan Ferrari.
Zo goed als de F40 is, zo matig blijken de rest van de producten te zijn. Ik hoop en verwacht hier wel verbetering is. Anders is het toch (hopelijk) uit met de licentie.
Modelauto's zijn namelijk een marketing instrument. Porsche, Aston Martin en Lamborghini doen dit veel beter dan Ferrari.
- Erikderaaf
elite GTO op ebay
helaas met de diepe velgen....
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... osi_widget
helaas met de diepe velgen....
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... osi_widget
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
- hanzjepanzje
Ben ik niet helemaal met je eens. Hoewel de Testarossa wel de minst mooie is vind ik het absoluut geen slecht model. De Fxx en Superamerica zijn naar mijn mening gewoon mooie modellen. Zo matig vind ik ze niet...ben er blij mee.rsh_scuderia schreef:Michel van Curbstones heeft dit al aangegeven. Het is echt speelgoed en geen verzamelaars materie. Tenzij je speelgoed verzamelt natuurlijk.
Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Maar als je ziet wat je ervoor betaald... Voor het zelfde geld krijg je van AUTOart een mooier model in handen.hanzjepanzje schreef:[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Hoewel de Testarossa wel de minst mooie is vind ik het absoluut geen slecht model. De Fxx en Superamerica zijn naar mijn mening gewoon mooie modellen. Zo matig vind ik ze niet...ben er blij mee.
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -

Ik vind deze foto's er vrij overtuigend uitzien, moet ik zeggen.. Denk niet dat de kwaliteit onderdoet aan mijn Kyosho BMW M3 Cabrio.. Wat betreft de achtervelgen; de achtervelg hoort toch altijd iets 'dikker' te zijn dan de voorvelg? Misschien dat het op dit model iets te gedaan is, maar ik vind het er wel mooi uitzien.
- Curbstone Models
- Contacteer:
- ferrariboy
- Contacteer:
vindt het er toch een vrij knap uitzien dit model
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
- forzamasta
- Contacteer:
Mijn mening? Ik kijk wel op de volgende Namac-beurs of ie voor
35 euro te koop is ...dat vind ik nl een redelijke prijs...
maar ik ga voor deze modellen geen 60 euro meer betalen.
Dat zijn ze echt niet waard. Die Superamerica? Keurig.
Deze GTO? slecht. dit is geen schaalmodel van een 288 GTO,
dit is een eigen interpretatie van Hotwheels...
35 euro te koop is ...dat vind ik nl een redelijke prijs...
maar ik ga voor deze modellen geen 60 euro meer betalen.
Dat zijn ze echt niet waard. Die Superamerica? Keurig.
Deze GTO? slecht. dit is geen schaalmodel van een 288 GTO,
dit is een eigen interpretatie van Hotwheels...