Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kyoshofan schreef:Die oude Diablo's van AA zijn ook flink in de prijs gestegen
Voor de normale betalen ze rond de 60
Voor de targa betalen ze al rond de 100
Ik denk dat de SV zo rond de targa ligt. Als hij met doos is natuurlijk
Vorige week stond er op eBay een zwarte Roadster voor $270
Ik vroeg het omdat ik weet dat de gele SV's nog net ietsje zeldzamer zijn dan de "gewone".
Nu een week later helaas nog geen reactie dus om te voorkomen dat mijn request in de vergetelheid raakt dan maar een subtiel kickje !
Bij voorbaat dank !!
SanderD schreef:Beste forummers,
Na alle kasten nog eens goed nagelopen te hebben zijn onderstaande modellen 'overbodig' geworden (passen niet meer geheel binnen de collectie). Alvorens ze van de hand te doen ben ik erg benieuwd wat de huidige waarde van deze miniaturen is:
1. UT Models 1/18 Mercedes C36 AMG Safety Car
2. UT Models 1/18 Mercedes C36 AMG Medical Car
3. Minichamps 1/43 Arrows A21 Jos Verstappen (voorzien van zijn handtekening op het doosje)
4. Spark Model 1/43 Lola B2K/10 (voorzien van handtekening van Lammers en Coronel op deksel)
5. Minichamps 1/43 McLaren MP4/16 Hakkinen & Coulthard 'Thanks For The Memories' (genummerde gelimiteerde oplage; 500 exemplaren)
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen; bij voorbaat dank !
mercedes fan schreef:Sta op t punt een Mazda 787B 1/18 auto art aan te schaffen..
iemand enig idee van de waarde??
Of het echt de waarde is durf ik niet te zeggen maar ik heb
laatst een bod gekregen van iemand die hem van mij wilde kopen
omdat het model nergens meer te koop is van ruim 150 euri.
Nieuwwaarde lag ongeveer op 125.00 euri
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Je kan ze kopen vanaf 79,95. Waarschijnlijk bij sommige winkels nog wel wat lager
En ja de waarde is rond de 75 a 80,-. De matzwarte Vip car kom je niet vaak tegen
Iemand een idee van de Skyline op de vorige pagina
Kyoshofan schreef:Je kan ze kopen vanaf 79,95. Waarschijnlijk bij sommige winkels nog wel wat lager
En ja de waarde is rond de 75 a 80,-. De matzwarte Vip car kom je niet vaak tegen
Iemand een idee van de Skyline op de vorige pagina
bedankt ik ga proberen of ik hem iets goedkoper kan krijgen het lijkt mij een erg mooi model.
Ik ben momenteel aan het rond kijken voor een M3 Polizei van UT models. Ik weet dat het model niet goedkoop is. Ik zag op MP één te koop staan voor 175.00 euro. Zijn dit gangbare prijzen voor dit model? Of wat is de gemiddelde waarde waar je het beste aan kunt houden?
De waarde van die polizei verschilt heel erg, maar 150 euro ben je minimaal kwijt, of je moet onwijs geluk hebben!!
Ze gingen op ebay ook wel s weg voor een dikke 200 euro, ik denk dat de 175 euro van die ene op MP goed gemikt is