Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De Esprit is mijn all-time favoriete auto en AA heeft er een erg fraaie verkleining van kunnen maken. Ik heb toevallig deze week zo'n zelfde witte 1:1 Esprit op Marktplaats zien staan. Super kleur voor deze wagen, brute machine!
Prachtige wagen inderdaad, hij staat hier ook bij de overige James Bond wagens. Ik denk dat AA de rechten niet heeft willen betalen en hem daarom in een gewone doos heeft gestopt Ik vind de details ondanks dat het een "oud" model is. Erg mooi
Dit is inderdaad een bijzonder mooi model. Als Porsche-fanaat heeft deze Lotus altijd een apart plekje gehad op m'n plank met "buitenbeentjes", alleen heb ik hem niet groter dan 1/43. Weer iets voor het "die-ga-ik-zoeken" lijstje.
Gelukkig ben je weer genezen.
Hier heb je goed aan gedaan dit model te bemachtigen.
De Esprit Turbo vind ik persoonlijk mooier dan de standaard Esprit en zeker een witte
Foto's zijn mooi en duidelijk
Dat is zeker een mooi modelletje dat gelukkig bij mij ook een plaatjes heeft gevonden in m'n collectie! De details zijn voor zo'n "oudje" helemaal niet mis