Lancia' s dienen luxe voertuigen te zijn die zich onderscheiden van de markt.
Niet een eenheidsworst zoals een Golf, Chrysler, Audi of Dit Geval

Had dat ff een paar jaar eerder in het duits gepost....rsh_scuderia schreef:Een topmerk moet geen SUV' s maken.
ik hoop het !Dit is vast een grap
Dan quote ik een veel gebruikte kwoot;gijs schreef:Er komen weer een hoop mooie nieuwe auto,s bij.
En hou eens op met de term "jatwerk", want als je goed zoekt is er bij iedere auto altijd wel een (al is het soms kleine) overeenkomst met een ander model te vinden.
En waarom zou een merk als Maserati geen SUV mogen maken? Wat is er mis met een SUV? Ze worden nog steeds veel verkocht dus ook Maserati wil een graantje meepikken en wat mij betreft ziet hun graantje er niet slecht uit!
De SUV is conceptmatig nauwelijks een interessant verschijnsel. Een terreinwagen zonder terreincapaciteiten. Een multifunctioneel voertuig dat in de binnenstad en/of parkeergarage niet blijkt te functioneren. Een ruimtevreter terwijl er 99% van de tijd maar 1 persoon in zit. Sportieve aspiraties met hoog gewicht en hoog zwaartepunt. Log, groot en onoverzichtelijk, terwijl 99%van die wagens tussen fietsers en voetgangers laverend pendelt tussen nieuwbouwwijk en basisschool. Intimiderend op de linkerbaan terwijl een ieder klaagt over toenemende hufterigheid in het verkeer. Een hoog verbruik terwijl de tijd om iets anders vraagt...Gijs schreef:En waarom zou een merk als Maserati geen SUV mogen maken? Wat is er mis met een SUV?