Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Een Norev, MR en AA naast elkaar!
Gewoon omdat het kan ?!
Wat me trouwens opvalt bij de MR is dat het rubber net als bij de Veyron, niet tot aan de rand van de velg zit. Is dat nou te verhelpen, of zitten de banden vastgelijmd?
Tja, als je Lamborghini modellen verzamelt dan kan een MR, een AutoArt en een Norev of zelfs een Bburago netjes naast elkaar in de kast staan ... heb ik geen probleem mee moet ik toegeven
Deze was ik nog vergeten voor te stellen hier : de 1/18 versie van een Lamborghini Miura SV van Welly ... verbazend mooi voor de prijs : 16 Euro
En dit was een beetje een verrassing toen ik hem in Genève op een modelauto stand tegenkwam : de 'updated' versie van de Aventador door Bburago, nu met mooie remschijven en remklauwen :
Ik heb hem ook in het zwart gekocht met deze updates ... en er is ondertussen ook een gele onderweg naar hier
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Wat maakt Welly toch nette modellen tegenwoordig!
Heel netjes die Miura, waarbij de koplampen zelfs omhoog kunnen en de kofferklep verrassend genoeg wel open kan, maar de motorkap ervoor dan weer niet...
Idd prijs/kwaliteit heel goede modellen. Wel raar dat bij de Welly de motorkap niet openkan.
Een rare beslissing want voor de rest werkt alles. Mooie updates
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Zoals ik bij het posten van de zwarte Aventador Roadster al aangaf was dit slechts een snelle 'try-out' om te zien of het concept dat ik in gedachten had wel zou werken ... en ik vond van wel, dus model weer helemaal uit elkaar gehaald en in een ander kleurtje gestoken :
Was wel spannend, dit is nog maar het tweede model dat ik zelf herspuit ... en blijkbaar is dit rood metallic niet echt de makkelijkste kleur om te spuiten, maar vind hem toch goed gelukt.
Mark
De nieuwste kleur die Bburago op zijn 1/18 versie van de Lamborghini Aventador LP700-4 uitgebracht heeft is Giallo Evros ... een geel tint.
Een klein beetje jammer dat het geen metallic is zoals de Giallo Orion, maar je kan niet alles hebben ... in elk geval past geel prima op de Aventador !
Mark