In welke auto rijden we zelf
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: In welke auto rijden we zelf
Wel een switch van zo'n sportieve naar zo'n degelijke Volvo. Maar wel een mooie trouwens, kleur vind ik erg mooi 

FordMustangGT schreef:Wel een switch van zo'n sportieve naar zo'n degelijke Volvo. Maar wel een mooie trouwens, kleur vind ik erg mooi
Thanx!
Maar om de switch een beetje soepel te laten verlopen is de volvo wel een sports-edition....

Ik vind het alleen jammer dat er geen 1:18 model van de mazda is, ik had er graag een model van willen hebben.

Ah, een Volvo! Prachtig, vooral in die Sports Edition.
Weetniet of ik het hier ooit heb neergezet, maar hier staan twee auto's voor de deur.
De privé-auto is een Citroën C5 2.0 16V Ligne Prestige uit 2002, donkergrijs. Heeft nu 196000 gelopen ongeveer. Een erg fijne auto!
Mijn vader heeft van de zaak een Mercedes-Benz A-Klasse. Bouwjaar weet ik zo niet, maar is wel het wat nieuwere type. Van Connexxion, dus een donkergroene. Over deze auto ben ik persoonlijk minder te spreken. 'T is als eerste geen echte Mercedes, en als je een C5 gewend bent, rijdt hij ook niet echt comfortabel. En de ingebouwde radio is ook flut..
Ben zelf nog maar 15, dus mijn rijbewijs heb ik nog niet. Erg goede foto's heb ik zo ook neit bij de hand, zou eventueel wat foto's kunnen maken als iemand daar behoefte aan heeft!

De privé-auto is een Citroën C5 2.0 16V Ligne Prestige uit 2002, donkergrijs. Heeft nu 196000 gelopen ongeveer. Een erg fijne auto!
Mijn vader heeft van de zaak een Mercedes-Benz A-Klasse. Bouwjaar weet ik zo niet, maar is wel het wat nieuwere type. Van Connexxion, dus een donkergroene. Over deze auto ben ik persoonlijk minder te spreken. 'T is als eerste geen echte Mercedes, en als je een C5 gewend bent, rijdt hij ook niet echt comfortabel. En de ingebouwde radio is ook flut..
Ben zelf nog maar 15, dus mijn rijbewijs heb ik nog niet. Erg goede foto's heb ik zo ook neit bij de hand, zou eventueel wat foto's kunnen maken als iemand daar behoefte aan heeft!

Laatst gewijzigd door Bossinkje op zo 28 mar 2010 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarcoAzzurro
Ik helaas geen, dus dan maar de wagen van mn pa:

Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark Super van 1997 op G3 met maar liefst 5 ton op de klok en still going strong

Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark Super van 1997 op G3 met maar liefst 5 ton op de klok en still going strong

- mercedes fan
DIEP RESPECTMarcoAzzurro schreef:Ik helaas geen, dus dan maar de wagen van mn pa:

Komen jullie ook wel eens bij Hans Rosink?
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

Hoi,
Thuis hebben we 3 auto's
Mijn pa rijd met:
-een Lotus Exige S (bouwjaar 2008)

-en een Alpine A110 (bouwjaar 1971)

Mijn ma rijd met:
een BMW M320I (bouwjaar 2006)

Grtz, Timo
Thuis hebben we 3 auto's
Mijn pa rijd met:

Mijn ma rijd met:

Grtz, Timo

Laatst gewijzigd door Timo95 op di 30 mar 2010 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Zelf cross ik samen met casper (benzfreak) en mijn broer Yuri (///M-power) met een Opel Kadett (bouwjaar 1988)
Hier nog proper toen we hem juist gekocht hadden...

...en na een dagje crossen zag hij er zo uit

Grtz, Timo
Hier nog proper toen we hem juist gekocht hadden...

...en na een dagje crossen zag hij er zo uit

Grtz, Timo

- 1:18 24/7
Oranje boven!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
-
- Moderator
Affengeyle Exige die bijna net zo mooi is als de 1:18 van Autoart is de juiste kleur Timo 
Ook goed dat hij hem lekker gebruikt voor dagelijks verkeer, zoals het hoort

Ook goed dat hij hem lekker gebruikt voor dagelijks verkeer, zoals het hoort

Timo95 schreef:Hoi,
Thuis hebben we 3 auto's
Mijn pa rijd met:
http://i1005.photobucket.com/albums/af1 ... -kopie.jpg
http://i1005.photobucket.com/albums/af1 ... A11001.jpg
Mijn ma rijd met:
http://i1005.photobucket.com/albums/af1 ... -kopie.jpg
Grtz, Timo

Die Alpine heb ik in 2008 nog gezien tijden de "45th anniversary race" op Circuit Zolder.

haaha, als je goed kijkt dat blonde jongetje is timo
jullie hebben heerlijke auto's thuis maar dat wist je al wel hé:p

jullie hebben heerlijke auto's thuis maar dat wist je al wel hé:p