Dit vind ik mooi aan het verzamelen en zoeken op internet, scoren van modellen die je graag wil hebben voor strake prijzen en met veel geduld komt het model vanzelf een keer voorbij.
Ik doe dit veel in samenwerking met me neef en medeforumer (smokey) en we weten van elkaar wat we nog graag willen hebben houden elkaar zo scherp.
de eerste is een peugeot 206 wrc van het rallyduo t.salonen/l.heinonen zen reden met deze rallyauto de neste rally 2002 van het model zijn er maar 600 gemaakt en daar heb ik er nu 1 van en deze heb ik overgekocht van me neef richard (smokey) die heeft de uitveoring nun thuis met handtekening en al dus zo houden we elkaar scherp en helpen we elkaar als het kan.

De tweede is een model die ik al heeeeeeel lang op me lijstje had staan de peugeot 206 wrc van het rallyduo s.jean joseph/ .boyere ze reden met deze auto de rally van catalunya 2001.
Een model wat je bijna niet tegen komt (voor een redelijke prijs) en nu via,via ben aangekomen (ferry nog bedankt hiervoor).
het mooie van deze deal is dat de verkoper nog twee modellen had staan waarvan ik wist die wil richard(smokey) ook nog aan ze verzameling toe voegen en zo gezegt zo gedaan,verzendkosten gedeeld en ik heb weer een uniek model er bij in mij ogen.

Dit waren ze wat mij betreft en al met al een leuke update.
Mvg,Rudie