Opel Astra H Break 2007

Neig er steeds meer naar om hem idd een stukje te laten zakken.Kyoshofan schreef:Iets laten zakken en de achterlogo´s eraf halen

Mooie wagen Autofan

Aangezien je dit de "family wagen" noemt: wat voor auto's heb je nog meer?
 Aangezien je dit de "family wagen" noemt: wat voor auto's heb je nog meer? 

Betere foto´s komen, ooit
 Betere foto´s komen, ooit   

met de deze rij ik een peugeot 207 sw sporty 1.6hdi.Zeer leuke wagen mee te rijden,de vrouw rijd met een peugeot 107 trendy
 met de deze rij ik een peugeot 207 sw sporty 1.6hdi.Zeer leuke wagen mee te rijden,de vrouw rijd met een peugeot 107 trendy

Mijn 207 5-deurs HB hadden ze anders ook niet.Scenic schreef:Mooi bakkie zeg, ge woont ook prettig. Efe wachten op de 1:18 207 SW ze zijn er allemaal van Norev maar dan net de SW weer niet
 Heb een XS Pack gehad (dus met Féline-voorbumper) in dezelfde kleur als peugeot-gek (Bleu-Neysha). Als de C2 er ooit eens uit moet voor een diesel zou er zomaar weer eens een 207 kunnen komen.
 Heb een XS Pack gehad (dus met Féline-voorbumper) in dezelfde kleur als peugeot-gek (Bleu-Neysha). Als de C2 er ooit eens uit moet voor een diesel zou er zomaar weer eens een 207 kunnen komen.  De C2 heeft immers geen 1.6 HDI in het gamma en de 1.4 HDI vond ik niks. Of iemand moet voor een zacht prijsje zo'n 1.6 HDI in mijn C2 kunnen bouwen.
  De C2 heeft immers geen 1.6 HDI in het gamma en de 1.4 HDI vond ik niks. Of iemand moet voor een zacht prijsje zo'n 1.6 HDI in mijn C2 kunnen bouwen. 

Als 1.4 TDCI vind ik het een heerlijk motortje, zeker als de buitentemperaturen weer boven de 10 graden komen en er V-Power in het tankje zit. Maar ben het wel met je eens, dat het ding wat meer vermogen zou mogen hebben ! Gezien het meer dan fijne onderstel van mijn voiture zou er eigenlijk best meer kunnen.de 1.4 HDI vond ik niks.

Easy, het Is een Citroën dus ik denk ergens tussen zekeringkast en controlelampjeZoek de fout !