Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
alain_1978 schreef:Prachtige Defender
Is het motordetail en interieur ook goed?
Die zijn voor het geld Alleen durf sinds de verhuizing de deurtje niet meer open te doen. Met de komst van de nieuwe vitrines heb ik destijds alles mooi afgestoft en eenmaal bij de landrovers aangekomen, viel er zo een van de deurtjes uit het model bij het opendoen. Het kunststof van de scharnieren was helemaal poreus geworden Vandaar dat ik er er dus niet meer aankom
Dit is zeker een van de coolste Landrovers in model
wauw he, ik heb op mijn gemak, naar al die details gekeken, wat een pracht wagen, zeker ook met de decal aan de zijkant, super aanwinst.
Een stukje verder, staat een 1:1 Lara Croft editie, ook helemaal vol met assecoires, het blijven machtige wagens om te zien / bezitten.
eens deze topic bekeken,was een tijdje zoet daarmee,ferme collectie er zitten mooie stukken tussen zoals op
bladzijde 2 herbie mooi mooi
bladzijde 30 de limo nice
bladzijde 41 de Bentley
bladzijde 67 BMW 1800 zeer mooi
bladzijde 75 BMW 2020 mmmm nice
bladzijde 97 peugeot 504
Een hele mooie verzameling die hebt.Die vitrinekastjes aan de muur vind ik de max.