Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Alweer vele mooie aanwinsten erbij de laatste tijd, klasse.
Die Brumos en Jägermeister Porsche vind ik echt helemaal geweldig,
de rest mag er natuurlijk ook zijn.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Exoto heeft toch een aantal hele fraaie modellen gemaakt jaren geleden. Het is idd heel jammer dat het de laatste jaren zo stil is geworden rond de fabrikant.
Die Porsche 935 ziet er toch fenomenaal uit. Ik heb zelf ook net de Martini-versie gekocht.
Die blauwe Ford GT40 heb ik zelf ook ooit gehad. Het detail is echt verbluffend.
Super update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Aller eerst allemaal weer bedankt voor de mooie en leuke reactie
wat ik met jullie even wilt delen is de top service van CMC
deze week kocht ik via mp een x aantal modellen waaronder de cmc 300 sl panamerica
dat dit model decal schade en lak schade had nam ik op de koop toe maar toe ik het model in mijn handen had bleek er meer aan de hand te zijn met het model
het model had namelijk last van zinkpest en dat voor een cmc model vond ik wel heel erg
ik de verkoper gemaild en heb met hem een hele goede mail wisseling gehad hij wilde het model terug nemen maar ik heb hem verteld dat ik er eerst met cmc aan de gang ging
de 1e mail richting CMC gaf niks aan want hun zijde dat het model uit de productie was en dat ze er niks me konden
toe ik uit eindelijk zij dat ik eventueel ook wat anders er voor terug wilde gaven zij mij een voorstel om wat uit te gaan zoeken want ook zij vonden het heel erg wat er met hun product was gebeurt
aan de hand van mijn foto's konden hun al zien dat dit niet goed was
ik moest het product maar opsturen naar hun en als deze dan beoordeld was door hun zouden zij contact met mij opnemen
ik moest wel zeggen wat ik er eventueel voor terug wilden hebben
toen ik hun mailde dat ik hem op de post hat gedaan kreeg ik van hun al een mail dat zij hun nieuwe wagen ook al hadden gepost en ik dus niet op hun antwoord hoefde te wachten
nou en inderdaad gisteren stond er dus een pakketje in de gang vanuit duitsland met daarin het nieuwe model , catalogus , en zeer veel folders nou dat noem ik nog eens service
nu dan eerst de foto's van de mercedes panamerice met de schade
zo op het eertse oog niks mis mee
maar nu
en ook op de achterklep begon hij al vervelend te doen
en dit is het model wat ik er voor terug heb gekregen echt een plaatje
en dit is trouwens de andere mercedes die ik via hem had gekocht een 300 slr mille miglia - victor uit 1955
gebouwd uit meer dan 1500 onderdelen als je alleen al kijkt naar het motorblok echt geweldig sleutel er in en starten
ik zal binnen kort een overzicht maken van mijn cmc modellen dit is echt een top product
Amaai dat is nog eens een service van CMC. Heb je geen spijt dat je nu die ene Mercedes kwijt bent?
Knappe update met schitterende modellen. Het detail van die Porsche is echt fenomenaal.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'