360 Spiders Ferrari's ==> 06-01 Kyosho en HWE update!
Mijn geluk kon niet op vandaag:
Vanmorgen toen ik naar school reed zag ik een ferrari 575M Maranello en toen ik op de snelweg terug naar huis reed zag ik op een aanhanger een Ferrari 360 challenge stradale staan
Dus mijn dag is helemaal weer goed. Had helaas geen fototoestel bij de hand om ff wat fotoos te maken

Vanmorgen toen ik naar school reed zag ik een ferrari 575M Maranello en toen ik op de snelweg terug naar huis reed zag ik op een aanhanger een Ferrari 360 challenge stradale staan

Dus mijn dag is helemaal weer goed. Had helaas geen fototoestel bij de hand om ff wat fotoos te maken

paar foto'tjes....
Ferrari Enzo en de Ferrari 360Spider
dit zijn naar mijn mening de 2 mooiste wagens uit mijn verzameling.....
Ferrari 360 Challenge en Ferrari 333SP Giesse
dit zijn mijn 2 race wagentjes met de kleuren van de italiaanse vlag erop, vind het zelf ook hele mooie modellen...
Ferrari 456M
Dit is mijn laatste aanwinst, heb ik gekocht omdat hier bij ons in het dorp een blauwe staat, goede reden toch

Ferrari Enzo en de Ferrari 360Spider

dit zijn naar mijn mening de 2 mooiste wagens uit mijn verzameling.....

Ferrari 360 Challenge en Ferrari 333SP Giesse

dit zijn mijn 2 race wagentjes met de kleuren van de italiaanse vlag erop, vind het zelf ook hele mooie modellen...

Ferrari 456M

Dit is mijn laatste aanwinst, heb ik gekocht omdat hier bij ons in het dorp een blauwe staat, goede reden toch

Laatst gewijzigd door 360spider op wo 02 jun 2004 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.