Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dit is inderdaad wel een "reus" van een modelauto jah... en hij is ook heel mooi, dat mag ook wel voor die prijs ik zou die motor en het intrieur wel een willen zien, die moeten toch helemaal top zijn qua detailering en dergelijke, lijkt me echt prachtig
Het is gewoon zonde om het model uit die koffer te halen en op te bouwen. Vind het zo veel mooier en sjieker staan. Maar voor de echte ferrari verzamelaar zal hij denk ik wel opgesteld komen te staan Echt een super model
de koffer gaat direct hoog en droog naar de zolder... model word in elkaar geschroefd en komt lekker tussen z'n broertje (F50) en z'n opa (250 GTO) in te staan...
Ja dat is ook een gevaar natuurlijk dat ik hem dan nog meer wil hebben!
BBR en Exoto hebben trouwens ook de Enzo in 1:18 aangekondigd, dat zou wel mooier in m'n verzameling passen, maar ik vrees dat de prijs hoger zal liggen dan de 1:12 van Tamya.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Ik weet nog niet hoe de Enzo eruit ziet van Tamiya omdat deze nog niet uit is. Maar Tamiya kennende zal er wel een heel mooi model van komen. De F40 moet ook heel mooi gedetailleerd zijn!