Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De Minichamps Mercedes-Benz 560SEC 1:43 die ik op de vorige beurs in Houten heb gekocht. Dat model klopt gewoon volledig!
Ik heb ook net nog een S600 Pullman (W220 voor de kenners) in schaal 1:43 gekocht via eBay en die ziet er op de foto ook stoer uit. Maar die komt dit jaar niet meer binnen....
mijn top 3 ziet er als volgt uit,
op nr 3 de porsche gt1 marlboro van ut
op nr2 de lotus esprit v8 van autoart
en op nr 1 toch wel de auto waar ik het langste naar heb uitgezien nl de mustang gt500 elaneor,zalige wagen gewoon
Na lang zoeken in 2006 eindelijk gevonden! (En gekocht.... totdat ik er op een gegeven moment 3 had!)
Superaankoop om te vinden, en qua prijs, fors maar goed!
2 handaangepaste Bburago RT/10´s naar de allereerste Le Mans Vipers ooit (1994!) beiden gelimiteerd op 100 stuks.
Er zijn het afgelopen jaar aardig wat Land Rovers bijgekomen in de verzameling. Zowel in 1/1 als in de schalen 1/43 en 1/18. Maar waar ik al een tijdje naar op zoek was, toch eindelijk gevonden. Een handbouwmodel van een gepantserde Land Rover uit Noord-Ierland.
hey arry heb je die gele viper toevallig bij ene ferry uit uden gekocht? komt me heel bekend voor!
mijn toppers dit jaar:
Ferrari 250 SWB geel van CMC
Ferrari 456M GT Hotwheels (lang gezocht en met hulp van een medeforummer gevonden )
Ferrari F430 Challenge Hotwheels Elite
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...