Foto's Hessing (Dealer van Bentley, Rolls, Lambo etc.)
- Lexusfreak
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Foto's maken was geen probleem ze keken niet op of om, ik kreeg zelfs geen verkoper achter me aan!
Ik kan iedereen aanraden om een keer langs te gaan, ik weet niet of je zomaar naar binnen mag, maar verzin een smoes, want toen ik eenmaal m'n model gekocht had was het geen enkel probleem om de showroom te bekijken.

Ik kan iedereen aanraden om een keer langs te gaan, ik weet niet of je zomaar naar binnen mag, maar verzin een smoes, want toen ik eenmaal m'n model gekocht had was het geen enkel probleem om de showroom te bekijken.

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
ik heb ooit eens hetzelfde voorgehad in de garage van aston martin toen ik het originele boek ging kopen van de vanquish (50eur kost deze toch wel1:18 24/7 schreef:Foto's maken was geen probleem ze keken niet op of om, ik kreeg zelfs geen verkoper achter me aan!![]()
![]()

de verkoper zag dat ik aan het kwijlen was op een zilvergrijze versie en was zo vriendelijk om me een volledige uitleg te geven en de v12 even tot leven te wekken wat me nu nog altijd rilling van geluk geeft als ik er aan terug denk