Nieuwe Jada's

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Ik hoop dat ze de BMW's mooi gaan maken als ze die gaan maken... ik vind BMW's en tuning leuk, dus getunede BMW's is dan top :D...


BU
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Ja dat had k nog gelezen, maar ze beginnen zo te zien met Benz, Lamborghini en dergelijke. Trouwens die andere productielijnen van Jada (naast DUB en Import) zijn wel echt oerlelijk zie k nu :evil:
Afbeelding
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Nou Bu, er is wel hoop, op de site staan bij products onder het kopje Dub City Euro Spec de nieuwe merken die ze gaan uitbrengen: Land Rover, Lamborghini, Mercedes en BMW <----- dus de Beemers zijn van de partij waarschijnlijk :cry: Ik zal ze zeker niet gaan kopen, maar misschien anderen :|
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Klopt, misschien komt er dan toch ene bij mij maar alleen als ze dus niet te erg opgeleukt zijn :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
shd
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 21 jul 2004 20:07
Locatie: Rotterdam

Bericht door shd »

Ik heb vandaag die Subaru van Jada bekeken.
Er zaten een hoop foutjes in de lak, luchtbelletje hier en daar.
Niet goed gespoten op de randen van de motorkap.(je ziet metaal erdoor)
Beetje kitscherig, ik had de mazzel een Subaru van AA mee te kunnen nemen voor 45 euro bij Tom.
AA ziet er superieur uit, ik vind mijn Burago modellen nu een beetje ondermaats.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik herken dat probleem shd, daarom heb ik ook een deel van mijn bburago's verkocht. Heb de jada's een keer in valkenburg in een winkel gezien en die kwaliteit was ook niet echt goed te noemen, daarom heb ik ook verschillende subaru's van AA gekocht.....
Afbeelding
Gesloten