Mijn Dinky Toys collectie...

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Er zijn 2 beurzen voor Dinky verzamelaars zoals wij. Houten en de AMC beurs in Amsterdam. 31-3 is Houten en 15-4 Amsterdam in Hotel Mercure. Als je meer wilt weten pb me maar. AMC is veel kleiner dan Houten maar er is wel heel veel op Dinky gebied.
koss

Bericht door koss »

ook ik verwonder me over de leeftijd en dan dinky's verzamelen.
dacht eigenlijk dat meer te maken had met feit dat de verzamelaars van nu de jongens van toen waren die de dinky's kennen als speelgoed en er toen zelf mee speelde.
herinner mij zelf nog met het zondagsgeld in de hand verlekkerd kijken en het was zo moeilijk een keuze te maken.
(niet dat nu makkelijker is geworden als je in houten e.d. rondloopt)
maar wens je er veel plezier mee en wat die vitrine betreft kijk eens op:
http://www.vitrines.nl

dinkyverzamelaar@groups.msn.com
autofreakie
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:wink: Welkom !! Mooie collectie dat je hebt echt heel mooi. Ik wacht hier wel vol ongeduld voor je Renault'juhs te zien. En oude wagens ? Zalig gewoon , ik ben misschien nog jeugdig maar ik ben er ook helemaal gek van. Heb net nog een pakje ontvangen met een Renault 40CV van Solido. Prachtige bak. Voor de rest ben ik nog gek van de R12,4CV,A110.En vooral : R5'jes. Je moet maar eens een kijkje nemen in mijn topicje hier voor men bescheiden collectie. Nu nog veel verzamelplezier gewenst !
Groetjes , Autofreakie !!
Renault, Drive The Change !
Plaats reactie