Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
die van mij was standaard een vuil donkergroen, 2dehands gekocht. Ik heb gezocht achter de zwarte maar toen niet gevonden dus deze dan maar gekocht, op de fotos op het internet leek die zwart maar toen ie aan kwam was het dat motig groen maja nu ziet die er veel beter uit en ben ik tevreden
als nu die domme velgen eindelijk aankomen kan ik hem afmaken
Velgen zijn eindelijk aangekomen. rechts is een band die erbij kwam vermits ze geen profiel hebben heb ik viper banden onder toyota corolla gemonteerd zodat ik die zijn banden hier kon gebruiken anders lijken deze belachelijk klein te op zichte van de auto. Velgen moet je zelf ook helemaal proper maken beetje lastig bij de deze
alleen moet ik nog een beetje veranderen om ze te kunnen monteren vermits de originele velgen een veel breder gat hebben.
Laatst gewijzigd door Captain Jack Sparrow op ma 06 aug 2007 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Na een halve dag prullen om een gedeelte van de originele velg op de niewe te zetten zodat ge die kunt monteren en spuiten en montage is dit het resultaat