Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Klopt, er waren er nog een paar mislukt, vandaar dat er soms maar 1 plaatje staat ipv 2. Als weer een aantal modellen binnen heb. zet ik de fotostudio weer op en doe die andere nog even over. Met een beetje mazzel, krijg ik deze week nog 7 modellen binnen.
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
Erikderaaf schreef:ik ben benieuwd hoe je fotostudio eruit ziet... kun je er misschien een fototje van knippen?
7 modellen... toe maar
Ik heb gebruik gemaakt van een zogenaamde lichttent, die ik vervolgens met 4 lampen belicht. Een digitale spiegelreflex op statief met afstandbediening (EOS 350D) doet de rest. Met een mal probeer ik alle modellen min of meer op dezelfde hoek te fotograferen. Maar goed, dit alles doe ik bij ons in de huiskamer dus vandaar dat ik de opstelling nu niet meer heb staan. Maar zoals ik al eerder zei, er zijn nieuwe modellen in aantoch en als ik die allemaal binnen heb, ga ik weer aan de slag. Ik zal dan ook een foto maken van de "studio" opstelling. Als ik straks wat meer tijd heb zal ik denk ik ook wat meer detail foto's maken. En wellicht ga ik de hele shoot nog eens over doen met een zwarte achtergrond, dat geeft ook een erg mooi effect!
Alvast een voorproefje:
Tot later!
Ik probeer inderdaad zoveel mogelijk de rode Ferraries te pakken te krijgen voordat ik overga op andere kleuren. Alhoewel ik de zwarte F430 erg mooi vind en er toch over denk me die eens aan te schaffen. Tja en de panamerican set daar zit toch echt een blauwe bij. De China tour heeft weer een zilvergrijze... Dus helemaal rood houden wordt erg moeilijk vrees ik. Maar ik blijf mijn best doen om zoveel mogelijk rode modellen te verzamelen!
pasmaar schreef:Ik probeer inderdaad zoveel mogelijk de rode Ferraries te pakken te krijgen voordat ik overga op andere kleuren. Alhoewel ik de zwarte F430 erg mooi vind en er toch over denk me die eens aan te schaffen. Tja en de panamerican set daar zit toch echt een blauwe bij. De China tour heeft weer een zilvergrijze... Dus helemaal rood houden wordt erg moeilijk vrees ik. Maar ik blijf mijn best doen om zoveel mogelijk rode modellen te verzamelen!
Soms moet je idd wel een andere kleur, maar de beste kleur voor een Ferrari blijft nog altijd rood idd.
Die zwarte achtergrond staat nog verrassend goed idd.
Ben alleen wel benieuwd hoe dat staat bij een cabrio met zwart interieur. Hoop dat dit dan niet te veel wegvalt in de achtergrond, zoals nu een beetje met die achterste raamstijl gebeurt.