Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die Peugeot 908 op 1/18 zal wel een hit worden denk ik ,maar wat zie ik daar , hij heeft geen spiegels .Hopelijk is dit nog een pre-produktie model anders zal het weer wachten worden tot AA zich erover ontfermt.
Bondracer
ik hoop dat de modellen van lamborghini gauw gaan uit komen. zoals de nera en de blauwe gallardo cabrio zoals in avatar.
ik ben zelf eigenlijk net begonnen met verzamellen.heb de grijze en de cesam uitvoering al in huis en ik moet zeggen
gr paul.
kleineverzamelaar38 schreef:ik hoop dat de modellen van lamborghini gauw gaan uit komen. zoals de nera en de blauwe gallardo cabrio zoals in avatar.
ik ben zelf eigenlijk net begonnen met verzamellen.heb de grijze en de cesam uitvoering al in huis en ik moet zeggen
gr paul.
nera en cabrio zijn al uit hoor!
Op een welbekende duitse modelauto site stonden ze te koop!
ik zag het. maar ik heb ze al in bestelling staan geruime tijd bij een zaak hier in nederland.
valt me een beetje tegen als ik zie dat hij nog moet uitkomen terwijl die op geloof 4 dec 2008 al gereleased was. ik zal vd week maar ss keertje bellen.