Hey mensen!!!
De eerste update van het jaar voor mij! En hierbij gelijk de foto's van de twee AA Porsche 917 K's, waarvan de foto's niet meer lukte voor 31 dec. Helaas zijn deze niet in perfecte staat, er zit hier en daar een plekje op, maar sommige hiervan kan ik wel schoonpoetsen. Desondanks vind ik het zeer indrukwekkende modellen, welke de start inluiden van mijn 1:18 Porsche 917 collectie. Van deze AA 917K heb ik nog één versie apart staan bij iemand, en verder staat de 1:18 Pink Pig van Minichamps nog opzij voor me. Deze zullen in de loop van het eerste half jaar van 2008 mijn kant op komen. Hier zijn de foto's:
En nog even saampies:
Als nieuwste aanwinst mag ik de Minichamps Mercedes 300SEL 6.8 AMG aan mijn collectie toevoegen. Een lekkere, grote, indrukwekkende toerwagen uit 1971. Deze wagen reed op Hockenheim in dat jaar, om de Südwest-Pokal, en werd bestuurd door Helmut Kelleners. Deze auto werd 2e overall en 1e in zijn klasse. Het is tevens de eerste samenwerking geweest tussen Mercedes en AMG. De sponsoring van triumph, een lingeriemerk, vond ik behoorlijk apart, maar wel mooi uitgevoerd op dit model. Ik vind het een sterk ogend model, met zeer mooie details, welke ik voor een redelijk voordelige prijs heb kunnen overnemen. Enjoy the pictures zou ik zeggen!!!
Excuses voor de vele foto's maar ik vind dat wel kunnen in mijn eigen topic. Ik heb niet zo vaak een update als anderen dus moet ik het er maar gelijk van nemen vind ik!
Tot zover mijn bericht! Reacties zijn natuurlijk altijd welkom

Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...