Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik ben vandaag ook naar de Namac geweest. Het was mijn eerste keer, maar zeker niet de laatste keer! Ik vond het drukker dan verwacht, en je moest toch wel goed speuren, maar dat maakt het alleen maar leuk.
Ik heb een Mitsubishi EVO VI WRC Tommi Makkinen #1 Rally New Zealand 1999 meegenomen. Ben er echt heeeeeeeeeeeeeel erg blij mee, ik had nooit gedacht dat ik dit model ooit nog eens zou kunnen aanschaffen. Ik heb het model gekocht voor 60 euro, naar mijn weten is dit een goede deal. Het model is inclusief doos, maar zonder transportbandjes. Daarom weet ik niet zeker of 'ie nieuw is, want er zit totaal geen stof op of in het interieur! Foto's zijn nu onmogelijk, maar dit is het model..... http://www.1-18scalecars.com/0Mitsubish ... _Rally.htm
mooie aanwinst het was inderdaad wel héél erg druk op de beurs,heb me gek gezocht naar een rode straatversie van de evo 6 makinen maar helaas niet gevonden
coolpappa04 schreef:mooie aanwinst het was inderdaad wel héél erg druk op de beurs,heb me gek gezocht naar een rode straatversie van de evo 6 makinen maar helaas niet gevonden
Er stond wel een witte heb ik gezien .
Mooie Update tom
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .