jochen en frederik

TNT...

greetz,
jerico
een onzin bieding op een "nieuw" schaalmodel word er niet gereageerdandre schreef:Heb meer dan een week geleden een bod gedaan op
een model wat ze te koop aangeboden hebben.
( Wat ik voor een winkel trouwens wel vreemd vind , bieden )
Maar ze nemen niet eens de moeite om even te mailen
dat het te laag en met een evt vraagprijs voor het model.
En ik had nog wel meer gezien wat me aanspreekt .
Over TNT ben ik best tevreden hoor op hun T&T service najerico schreef:idd jochen en zoals ik al zei![]()
jochen en frederik![]()
![]()
TNT...![]()
greetz,
jerico
dan weet jij helaas niet hoe een bieding werkt...zoals jij het Interpreteert. Moet je dus een bod doen en dan mailt de aanbieder gelijk terug wat hij ervoor werkt. Je kan mij veel vertellen maar zo werkt een bieding nietMaar even de moeite nemen om de bieder te mailen voor welk
bedrag het model wel weg was wel zo handig geweest.
Als ik een model zie dat ik wil hebben dan doe ik inderdaad ook een 'gewoon' bod, naargelang ik het écht wel wil hebben zal ik respectievelijk méér bieden en/of zelf de verkoper contacteren om te vragen wat zijn laagste vraagprijs is. Achja, want ik wil het model écht graag hebben.andre schreef:Lezen is ook een vak .![]()
Natuurlijk is mijn bod te laag dat weet ik ook wel, daarom is het
ook een BOD want bij de advertentie staat ook bieden .
Ik ga niet meteen de hoofdprijs bieden , dat zou wel erg dom zijn .
Maar even de moeite nemen om de bieder te mailen voor welk
Misschien had je hem dan wel verkocht .
Dat was de insteek van mijn bod , en verhaal.
.andre schreef:
Lezen is ook een vak .
Natuurlijk is mijn bod te laag dat weet ik ook wel, daarom is het
ook een BOD want bij de advertentie staat ook bieden .
Ik ga niet meteen de hoofdprijs bieden , dat zou wel erg dom zijn .
Maar even de moeite nemen om de bieder te mailen voor welk
Misschien had je hem dan wel verkocht .
Dat was de insteek van mijn bod , en verhaal.
Als ik een model zie dat ik wil hebben dan doe ik inderdaad ook een 'gewoon' bod, naargelang ik het écht wel wil hebben zal ik respectievelijk méér bieden en/of zelf de verkoper contacteren om te vragen wat zijn laagste vraagprijs is. Achja, want ik wil het model écht graag hebben.
Als mensen een té lage prijs bieden dan is dat voor ons automatisch een indicatie dat die persoon in kwestie A) geen interesse heeft B) wat fun-biendingen aan het doen is C) enkel uit is op koopjes.
Wij krijgen dagelijks tientallen e-mails, als wij dan nog es moeten gaan antwoorden op alle (te lage) biedingen die veelal onder de helft van de waarde van een model liggen dan zijn we een pak tijd kwijt.
ivm geval Jericho wil ik nog hetvolgende kwijt:
Ik heb inderdaad een fout gemaakt bij het plaatsten van het adres. Ik heb op het pak 3313 Dordrecht vermeld in plaats van 3312 Dordrecht. Omdat dat ene cijfertje fout was heeft TNT beslist het pak in de depot van Dordrecht te laten en terug te sturen naa ons. Volgens mij is dit totaal fout van TNT! Als het reeds in de depot van Dordrecht lag/was, wat is dan het probleem? Volgens mij zijn die gewoon LAKS. Nu komt het pakket terug en moet ik het opnieuw opsturen en betalen voor de verzendkosten. OK, het was mijn fout om het adres verkeerd in te vullen maar volgens mij een nog grotere fout van TNT om het niet gewoon uit te leveren want het was reeds in de juiste stad.
Trouwens hebben we reeds een (financiele) regeling getroffen tussen Stefan (Jericho) en ons dit om het wachten en de pijn te verzachten. Hij heeft er een modelletje bovenopgekregen om zo onze fout goed te maken. Ik denk dat menig andere verkopers zoiets nooit zouden doen
Correct, maar bij ons telt kwaliteit boven kwantiteit.Lexusfreak schreef:Wat heb je liever, 10 minuten van je leven kwijt, of een klant wat een goede toekomstige klant kan worden.....en zo bouw je ook geen fatsoenlijke naam op......tijd is geld.....dat weet ik.....maar dan nog.....maar zonder klant geen geld.