Voor Ierland was het verschil Grönholm-Loeb 4 punten.
Na Ierland is het verschil Loeb-Grönholm 6 punten.
Dat maakt het er volgens mij niet echt spannender op.
Te meer omdat Loeb de onhebbelijke gewoonte heeft om vrijwel altijd foutloos te rijden.
Zijn laatste DNF was (volgens hem) dan ook de schuld van de navi.
Prachtige proeven trouwens in Ierland, behalve als je achter een langzamere deelnemer zit.
Typisch Britse weersomstandigheden ook.
Rally of Ireland
-
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik ben een rally-fanMaar mij hoor je niet klagen, ik ben een Loeb fan

Maar van mij mag Grönholm wereldkampioen worden.
De reden slaat nergens op, maar Grönholm stopt, en Loeb wordt de komende jaren zeker nog enkele keren kampioen.
Ooit eens gezien op het dashboard van een WRC: "Drive it like you stole it".
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
niet britsRule schreef:Voor Ierland was het verschil Grönholm-Loeb 4 punten.
Na Ierland is het verschil Loeb-Grönholm 6 punten.
Dat maakt het er volgens mij niet echt spannender op.
Te meer omdat Loeb de onhebbelijke gewoonte heeft om vrijwel altijd foutloos te rijden.
Zijn laatste DNF was (volgens hem) dan ook de schuld van de navi.
Prachtige proeven trouwens in Ierland, behalve als je achter een langzamere deelnemer zit.
Typisch Ierse weersomstandigheden ook.
- Jolly Club
Loeb not concerned with GB win
Sebastien Loeb does not expect to take his first Rally GB victory in this year's finale, as he is not prepared to take unnecessary risks in Wales.
The reigning world champion moved into the lead of the WRC drivers' standings with his victory in Rally Ireland, and he now only needs fifth place in the final rally of the year to secure the title.

Er zijn hoogstens drie Foci in staat om voor Loeb te eindigen; Marcus als ie een goede dag heeft, Hirvonen als ie een hele goede dag heeft en Latvala als ie gewoon zichzelf blijft

En met de hedendaagse vorm van Subaru, hoef je van Solberg en Atkinson helemaal niet te vrezen...
Kat in het bakkie dus

Begrijp me niet verkeerd, het is niet dat ik Loeb de titel niet gun, maar na drie jaar op rij, en met het naderende afscheid van Marcus Grönholm in het achterhoofd had ik wat afwisseling best prettig gevonden!
Zeker met het magere vooruitzicht dat 2008 helemaal een one-man-show voor Loeb wordt

Ik hoop serieus op een electronisch, hydraulisch, pneumatisch, motorisch probleem of gewoon een dikke Welshe boom die niet in de notes staat.

We zien over twee weken wel welke optie Marcus heeft gekozen